Μεθοδολογία και μαθηματικά «εργαλεία» για τον έλεγχο εφικτότητας υλοποίησης μιας τροχιοδρομικής γραμμής

Περίληψη

Η ένταξη σιδηροδρομικής αστικής υποδομής θέτει προς επίλυση στους μελετητές, σημαντικά σχεδιαστικά, κατασκευαστικά και λειτουργικά ζητήματα. Τα προβλήματα αυτά οφείλονται μεταξύ άλλων στη μη ύπαρξη διαθέσιμου χώρου, στην παρουσία και άλλων επιφανειακών μέσων μεταφοράς, στο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που πρέπει να παρέχεται στους χρήστες και στην εντονότερη ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος. Επιπλέον η κατασκευή ενός νέου αστικού σιδηροδρομικού συστήματος είναι τεχνικά δύσκολη και δαπανηρή. Επομένως κρίνεται αναγκαίο να γνωρίζουν οι αρμόδιοι φορείς, το βαθμό εφικτότητας και το κόστος κατασκευής του νέου μέσου, προτού προχωρήσουν σε δαπανηρές μελέτες και σε ακόμη δαπανηρότερες κατασκευές. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, χωρίς να αλλάζει τις κατηγορίες και την αλληλουχία των μελετών που απαιτούνται για την υλοποίηση ενός τροχιοδρομικού συστήματος, εντάσσει στην όλη διαδικασία, τον «έλεγχο τεχνικής και λειτουργικής εφικτότητας». Ο έλεγχος εφικτότητας ελέγχει και διαμορφώνει περαιτέρω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The integration of an urban railway infrastructure poses significant design, constructional and operational problems to the designers. These problems are due, among other reasons, to the lack of available space, to the presence of the other superficial modes of transport, to the high level of service to be guaranteed to the users and to the greatest need for environmental protection. Moreover the construction of a new, urban railway system is technically difficult and expensive. In this frame, it is necessary for competent bodies to be aware of the feasibility and the implementation cost of the new transport mean, before proceeding with costly studies and even more expensive construction. This PhD dissertation, without altering the categories and the sequence of the studies required for the implementation of a tramway system, integrates in the whole process, the “technical and operational verification applicability". The verification applicability of a tramway system formulates the alt ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/45098
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45098
ND
45098
Εναλλακτικός τίτλος
Methodology and a decision making “tool” for the applicability verification of tramway projects
Συγγραφέας
Χατζηπαρασκευά, Μάρθα-Ειρήνη (Πατρώνυμο: Παρασκευάς)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Πυργίδης Χρίστος
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Παπαιωάννου Παναγιώτης
Βούγιας Σπυρίδων
Προφυλλίδης Βασίλειος
Παπαγιαννάκης Απόστολος
Μάνθος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Έλεγχος εφικτότητας; Μελέτη σκοπιμότητας; Αμαξοστάσιο; Τροχιοδρομικό σύστημα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.