Η ευθύνη του μεταφορέα κατά τη διεθνή σύμβαση του ΟΗΕ για τη μεταφορά πραγμάτων εν όλω ή εν μέρει δια θαλάσσης: κανόνες Ρότερνταμ, 2008

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το ζήτημα της ευθύνης του μεταφορέα κατά τη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ σχετικά με τις συμβάσεις για τη διεθνή μεταφορά εμπορευμάτων εν όλω ή εν μέρει δια θαλάσσης (Κανόνες Ρότερνταμ, 2008). Η μελέτη περιλαμβάνει εισαγωγικό μέρος στο οποίο αναπτύσσονται ζητήματα επιλογής του κατάλληλου μέσου εναρμόνισης του δικαίου, καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε μεθόδου εναρμόνισης και οι αρχές ερμηνείας που διέπουν και τους Κανόνες Ρότερνταμ ως Διεθνή Σύμβαση. Δεδομένου ότι η διατριβή ακολουθεί τη συγκριτική μέθοδο με το ισχύον καθεστώς ευθύνης, γίνεται εισαγωγική αναφορά στα κύρια σημεία των καθεστώτων ευθύνης, και δη Κανόνων Χάγης/Βίσμπυ και Αμβούργου. Ακολουθούν τρία κύρια μέρη στα οποία αναπτύσσεται το ζήτημα της ευθύνης του μεταφορέα κατά τους Κανόνες Ρότερνταμ και σε σύγκριση με το ισχύον καθεστώς ευθύνης. Το Πρώτο Μέρος έχει ως αντικείμενο τη γενική επισκόπηση της ευθύνης του μεταφορέα κατά τους Κανόνες Ρότερνταμ. Στο Μέρος αυτό εξετάζ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral dissertation addresses the issue of the carrier’s liability under the United Nations Convention on contracts for the international carriage of goods wholly or partly by sea (Rotterdam Rules, 2008). The study includes an introductory part in which the issue of choice of the appropriate method of harmonization of law is developed, as well as the advantages and disadvantages of each method of harmonization and the principles of interpretation that govern the Rotterdam Rules as an International Convention. The dissertation follows the comparative method with the current liability regime, and in this respect an introductory reference is made to the main points of the liability regimes, namely the Hague/Visby and the Hamburg Rules. The issue of the carrier’s liability under the Rotterdam rules is developed in three main parts and this regime is compared to the current liability regime. The first part deals with the general overview of the liability of the carrier under t ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2038)
DOI
10.12681/eadd/43270
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43270
ND
43270
Εναλλακτικός τίτλος
The liability of the carrier under the UN international convention for the carriage of goods wholly or partly by sea: Rotterdam rules, 2008
Συγγραφέας
Πορτοκάλη, Φωτεινή (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Νομικής
Εξεταστική επιτροπή
Αθανασίου Γαρυφαλλιά
Χρυσάνθης Χρήστος
Χριστοδούλου Δημήτριος
Μιχαλόπουλος Γεώργιος
Σωτηρόπουλος Γεώργιος
Τζουγανάτος Δημήτριος
Μαστρομανώλης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Νομική Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Ευθύνη μεταφορέα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
499 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.