Εξατομικευμένες καμπύλες σεισμικής τρωτότητας για γέφυρες με και χωρίς επεμβάσεις

Περίληψη

Βασικό στόχο της παρούσας διατριβής με τίτλο «Εξατομικευμένες Καμπύλες Σεισμικής Τρωτότητας για Γέφυρες με και χωρίς Επεμβάσεις» αποτελεί η πρόταση μίας νέας μεθοδολογίας υπολογισμού εξατομικευμένων καμπυλών τρωτότητας γεφυρών με σκοπό την πλέον αξιόπιστη αποτίμηση της σεισμικής διακινδύνευσης οδικού δικτύου και εκτίμησης απωλειών, καθώς και την ανάδειξη προτεραιοτήτων ενίσχυσης μεταξύ των γεφυρών του οδικού δικτύου. Βασικό άξονα της προτεινόμενης μεθοδολογίας, η οποία διαφοροποιείται ανάλογα με την κλίμακα του προβλήματος (λεπτομερής και αδρομερής), αποτελεί ο προσδιορισμός τιμών κατωφλίων σταθμών βλάβης των επιμέρους συνιστωσών λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή των επιμέρους διαφορετικών δομικών και γεωμετρικών χαρακτηριστικών στον υπολογισμό της διαθέσιμης αντίστασης, καθώς και η ποσοτικοποίηση των αβεβαιοτήτων στη διαθέσιμη αντίσταση, τη σεισμική απαίτηση και τον ορισμό των σταθμών βλάβης. Προηγμένα υπολογιστικά εργαλεία και μέθοδοι ανάλυσης χρησιμοποιούνται κατά την εφαρμογή της λεπτο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main objective of the present thesis, titled “Structure-specific Fragility Curves for As- Built and Retrofitted Bridges”, is the development of a new methodology for the derivation of bridge-specific fragility curves, with a view to improving the reliability of loss assessment in road networks and prioritizing retrofit of the bridge stock. The key features of the proposed methodology (different approach according to the desired accuracy level) are the explicit definition of critical limit state thresholds for individual bridge components, with consideration of the effect of varying geometry, material properties, reinforcement and loading patterns on the component capacity; the methodology also includes the quantification of uncertainty in capacity, demand, and damage state definition. Advanced analysis methods and tools (nonlinear static analysis and incremental dynamic response history analysis) are used for bridge component capacity and demand estimation, while reduced sampling t ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/43155
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43155
ND
43155
Εναλλακτικός τίτλος
Structure-specific Fragility Curves for As-Built and Retrofitted Bridges
Συγγραφέας
Στεφανίδου, Σωτηρία (Πατρώνυμο: Π.)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών. Εργαστήριο Κατασκευών Οπλισμένου Σκυροδέματος και Φέρουσας Τοιχοποιΐας
Εξεταστική επιτροπή
Κάππος Ανδρέας
Τέγος Ιωάννης
Σέξτος Αναστάσιος
Στυλιανίδης Κοσμάς
Παπανικολάου Βασίλειος
Μητούλης Στέργιος
Καραμπίνης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Καμπύλες σεισμικής τρωτότητας; Γέφυρες; Γέφυρες χωρίς ενισχύσεις; Γέφυρες με ενισχύσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxxii, 354 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.