Τεχνικές εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης στο διαδίκτυο με χρήση νέων τεχνολογιών και διεθνών προτύπων

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξετάσει τα υπάρχοντα πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης για την περιγραφή των ιατρικών αντικειμένων μάθησης, τα οποία μπορούν να ποικίλλουν και να τα συνδυάσει, ώστε να προκύψει ένα πλαίσιο περιγραφής που να επιτρέπει την εύρεση, αναδιαμόρφωση, επαναστόχευση και αξιοποίηση των μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης. Στόχος της διατριβής είναι να δημιουργήσει κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους για τη σωστότερη και ευκολότερη εφαρμογή των εκπαιδευτικών προτύπων στην πράξη και την διευκόλινση του διαμοιρασμού των ιατρικών εκπαιδευτικών αντικειμένων. Δημιουργήθηκαν αρκετά συνεργατικά και σημασιολογικά εργαλεία για τη διευκόλυνση της εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης των μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης. Επεκτάθηκε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ως ηλεκτρονικό αποθετήριο εκπαιδευτικών αντικειμένων, εφαρμόζοντας τις τεχνικές που προσδιορίστηκαν. Το ηλεκτρονικό αυτό περιβάλλον περιέχει πλέον ένα κοινωνικό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this PhD thesis is to research the existing educational standards for describing medical educational resources that are used in e-learning. These standards could be combined in order to result to a framework that allows the retrieval, reuse, repurposing and exploitation of medical educational resources. The aim of this PhD thesis is to create the appropriate tools and methods that enhance the appliance of educational standards in educational practice, and foster the sharing of medical educational resources. A number of collaborative and semantic tools and techniques were implemented in order to ease retrieval, reuse, repurposing and exploitation of medical educational resources. A learning content management system (LCMS) was deployed and expanded implementing the aforementioned tools and techniques. This new LCMS incorporate a social network of users that allows the collaborative sharing of educational resources, the collaborative assessment of educational resources a ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/36454
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36454
ND
36454
Εναλλακτικός τίτλος
Retrieval, reuse, repurposing and exploitation techniques of online medical educational resources by the use of new technologies and international standards
Συγγραφέας
Κωνσταντινίδης, Στάθης (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
Παππάς Κωνσταντίνος
Μπαμίδης Παναγιώτης
Καλδούδη Ελένη
Μαγκλαβέρας Νικόλαος
Γεωργίου Δημήτριος
Ρετάλης Συμεών
Τσιάτσος Θρασύβουλος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Ιατρική εκπαίδευση; Σημασιολογικός ιστός; Συνεργατικές τεχνολογίες; Αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ιατρική εκπαίδευση; Εκπαιδευσιολογία; Αναζήτηση, διαμοιρασμός και επαναστόχευση εκπαιδευτικών αντικειμένων; Εκπαιδευτικά πρότυπα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
255 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.