Τεχνικές εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης στο διαδίκτυο με χρήση νέων τεχνολογιών και διεθνών προτύπων
Περίληψη
Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξετάσει τα υπάρχοντα πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης για την περιγραφή των ιατρικών αντικειμένων μάθησης, τα οποία μπορούν να ποικίλλουν και να τα συνδυάσει, ώστε να προκύψει ένα πλαίσιο περιγραφής που να επιτρέπει την εύρεση, αναδιαμόρφωση, επαναστόχευση και αξιοποίηση των μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης. Στόχος της διατριβής είναι να δημιουργήσει κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους για τη σωστότερη και ευκολότερη εφαρμογή των εκπαιδευτικών προτύπων στην πράξη και την διευκόλινση του διαμοιρασμού των ιατρικών εκπαιδευτικών αντικειμένων. Δημιουργήθηκαν αρκετά συνεργατικά και σημασιολογικά εργαλεία για τη διευκόλυνση της εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης των μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης. Επεκτάθηκε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ως ηλεκτρονικό αποθετήριο εκπαιδευτικών αντικειμένων, εφαρμόζοντας τις τεχνικές που προσδιορίστηκαν. Το ηλεκτρονικό αυτό περιβάλλον περιέχει πλέον ένα κοινωνικό ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The objective of this PhD thesis is to research the existing educational standards for describing medical educational resources that are used in e-learning. These standards could be combined in order to result to a framework that allows the retrieval, reuse, repurposing and exploitation of medical educational resources. The aim of this PhD thesis is to create the appropriate tools and methods that enhance the appliance of educational standards in educational practice, and foster the sharing of medical educational resources. A number of collaborative and semantic tools and techniques were implemented in order to ease retrieval, reuse, repurposing and exploitation of medical educational resources. A learning content management system (LCMS) was deployed and expanded implementing the aforementioned tools and techniques. This new LCMS incorporate a social network of users that allows the collaborative sharing of educational resources, the collaborative assessment of educational resources a ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά |
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.