Ένα υπολογιστικό πλαίσιο για την παρατήρηση και κατανόηση της αλληλεπίδρασης ανθρώπων με αντικείμενα του περιβάλλοντός τους

Περίληψη

Εστιάζουμε στο πρόβλημα της κατανόησης μιας δυναμικής σκηνής με βάση οπτική πληροφορία, δηλαδή στον μετασχηματισμό μιας τέτοιας σκηνής σε μια συμβολική αναπαράσταση, την οποία να μπορεί να επεξεργαστεί ένα υπολογιστικό σύστημα. Ενδιαφερόμαστε για σκηνές εσωτερικού χώρου, στις οποίες ένας άνθρωπος αλληλεπιδρά σκόπιμα με το περιβάλλον.Παρατηρούμε ότι οι έως τώρα σχετικές προσεγγίσεις πραγματοποιούσαν κατανόηση σκηνής μέσω κυρίως χονδρικής μοντελοποίησης της παρατηρούμενης διαδικασίας, καθώς λεπτομερέστερες μοντελοποιήσεις είναι πολύ απαιτητικές σε υπολογιστικούς πόρους και δυσκολεύουν την απαιτούμενη ενοποίηση με υπολογιστικές μεθόδους όρασης.Υποστηρίζουμε πως αυτήν τη στιγμή είναι όντως δυνατό να εκμεταλλευτούμε λεπτομερείς μοντελοποιήσεις, που να ενοποιούνται εύκολα με υπολογιστικές τεχνικές όρασης και να ανταπεξέρχονται στις σχετικές υπολογιστικές απαιτήσεις. Σε ότι αφορά την κατανόηση σκηνής, είμαστε σε θέση να μοντελοποιήσουμε και να προσομοιώσουμε τόσο την διαδικασία ανάκτησης εικό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

We focus on the problem of vision-based scene understanding, i.e. “lifting” a scene which is observed by visual means across time, to a symbolic representation that can be processed by a computational system. We are interested in dynamic indoor scenes, in which humans purposefully interact with their environment. We observe that existing approaches have been performing scene understanding mainly through coarse modelling of the observed processes, as more detailed modelling is very demanding in terms of computational resources and exhibits difficulties with respect to the required integration of computer vision methods.We suggest that currently, it is indeed feasible to incorporate detailed scene modelling, which can be easily integrated with computer vision techniques and can efficiently cope with the associated computational requirements. With respect to scene understanding, we are in position to model and simulate the process of image acquisition through 3D rendering (appearance), an ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35068
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35068
ND
35068
Εναλλακτικός τίτλος
A computational framework for observing and understanding the interaction of humans with objects of their environment
Συγγραφέας
Κυριαζής, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Αργυρός Αντώνιος
Τσαμαρδίνος Ιωάννης
Λουράκης Εμμανουήλ
Τραχανιάς Παναγιώτης
Δανιηλίδης Κωνσταντίνος
Παπαγιαννάκης Γεώργιος
Beetz Michael
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
3Δ; Χέρι; Αντικείμενα; Πολλαπλά; Φυσική; Γραφικά; Παρακολούθηση; Βελτιστοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
146 σ., εικ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)