Τα οργανωτικά και επικοινωνιακά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος: η περίπτωση της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/30139
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30139
ND
30139
Εναλλακτικός τίτλος
The organizational and communicational features of the greek tourism product: the case of the Northern Aegean
Συγγραφέας
Ζουγανέλη, Στάθια (Πατρώνυμο: Στέφανος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Τσάρτας Πάρις
Παναγιωτοπούλου Ρόη
Μαρούδας Λεωνίδας
Λαγός Δημήτριος
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαμεσολάβηση; Μεσοποίηση; Ελλάδα; Τουριστικό προϊόν; Αιγαίο, Βόρειο; Μορφές τουρισμού; Branding τόπων; Brand ταυτότητα; Brand εικόνα; Branding προορισμών; Ανάλυση περιεχομένου; Λογική των μέσων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
414 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.