Αποδοτικοί αλγόριθμοι αναπαράστασης και δειγματοληψίας υφών για γραφικά σε πραγματικό χρόνο

Περίληψη

Στα γραφικά με υπολογιστές, ο στόχος των αλγορίθμων φωτορεαλιστικής απόδοσης είναι να δημιουργήσουν πειστικές εικόνες, δεδομένης της περιγραφής μιας σκηνής. Ωστόσο, η σύνθεση ρεαλιστικών εικόνων εξακολουθεί να είναι ένας άπιαστος στόχος στα γραφικά πραγματικού χρόνου, όπου οι τελικές εικόνες θα πρέπει να δημιουργηθούν μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Λόγω αυτής της πολύ αυστηρής απαίτησης, οι εικόνες που δημιουργούνται σε πραγματικό χρόνο συνήθως χαρακτηρίζονται από διάφορες ατέλειες, όπως θολές επιφάνειες με χαμηλή ευκρίνεια, διάφορα ψεγάδια που οφείλονται σε φαινόμενα ταύτισης στο πεδίο του χώρου και του χρόνου, καθώς και μη ρεαλιστικό φωτισμό.Ο στόχος αυτής της διδακτορικής διατριβής είναι η βελτίωση της ποιότητας των γραφικών σε πραγματικό χρόνο, μέσω νέων αλγορίθμων αποτελεσματικότερης αναπαράστασης και δειγματοληψίας υφών. Αρχικά παρουσιάζουμε δυο νέες μεθόδους για την συμπίεση των υφών και του καταχωρητή εικόνας, οι οποίες μειώνουν τον απαιτούμενο χώρο αποθήκευσης στην μνήμη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In computer graphics, the goal of photorealistic rendering algorithms is to create convincing images given the description of a scene. However, photorealistic image generation is still an elusive goal for real-time rendering, where the final image should be synthesized in a small fraction of a second. In order to meet this performance requirement, images rendered in real-time often suffer from reduced quality, frequently manifested as low-detailed surfaces, aliasing artifacts and non-realistic illumination.The goal of this thesis is to improve the quality of real-time rendering through more efficient data representation and sampling algorithms. First, we present more compact representations for textures and frame buffers, reducing the consumed memory bandwidth and allowing more efficient use of the available memory space. Furthermore, we present and investigate a method that improves the surface detail under extreme conditions, such as grazing viewing angles, highly warped texture coor ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28752
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28752
ND
28752
Εναλλακτικός τίτλος
Efficient texture representation and sampling algorithms for real-time rendering
Συγγραφέας
Μαυρίδης, Παύλος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Γεώργιος
Πολύζος Γεώργιος
Θεοχάρης Θεοχάρης
Κόλλιας Στέφανος
Μάνια Αικατερίνη
Πλάτης Νικόλαος
Φούντος Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Απεικόνιση υφής; Δειγματοληψία υφών; Συμπίεση υφών; Ολικός φωτισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
188 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.