Αλληλεπίδραση κρουστικών κυμάτων με οριακό στρώμα σε υπέρ-υπερηχητική ροή γύρω από γωνίες συμπίεσης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή ασχολείται με το πρόβλημα της αλληλεπίδρασης κρουστικών κυμάτων με το οριακό στρώμα σε υπερυπερηχητική ροή πάνω από απλουστευμένες γεωμετρικές μορφές που προσομοιώνουν την περιοχή επιφανειών ελέγχου οχημάτων επανεισόδου στην ατμόσφαιρα. Οι κύριοι στόχοι της πειραματικής αυτής έρευνας ήταν να συμβάλει στην κατανόηση και μοντελοποίηση των σχετικών ροϊκών φαινομένων και να παρέχει μια αξιόπιστη βάση δεδομένων για την ανάπτυξη ή / και την αξιολόγηση-επαλήθευση θεωρητικών μεθόδων πρόβλεψης που μπορεί στη συνέχεια να εφαρμοστούν με αξιοπιστία από το σχεδιαστή. Η μελέτη επικεντρώθηκε στις επιπτώσεις των αλληλεπιδράσεων στην αποτελεσματικότητα και τη θέρμανση των επιφανειών ελέγχου.Οι γεωμετρίες που διερευνήθηκαν περιλαμβάνουν συνδυασμούς επίπεδης πλάκας και ράμπας συμπίεσης. Πειράματα έχουν διεξαχθεί στις δύο υπερυπερηχητικές αεροσήραγγες του Ινστιτούτου von Karman σε αριθμούς Mach 6 και 14 και αριθμούς Reynolds μεταξύ 0,3 x 106 και 2,5 x 106, όπου η κλίμακα μήκους λαμβάνετ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis addresses the problem of hypersonic shock wave boundary layer interactions over simplified geometric configurations that simulate the region of deflected control surfaces on lifting reentry vehicles. The primary objectives of this experimental investigation have been to contribute to the understanding and modeling of the relevant flow processes and to provide a reliable database for the development and/or evaluation of theoretical prediction methods that may then be safely applied by the designer. The study has focused on the influence of the interactions upon control effectiveness and heating; particular emphasis has been placed on the latter.The geometries investigated include flat plate / two-dimensional and swept compression ramp configurations. Experiments have been carried out in the two hypersonic wind tunnels of the von Karman Institute at Mach numbers of 6 and 14 and Reynolds numbers in the range of 0.3 x 106 to 2.5 x 106, where the length scale is taken as ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28688
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28688
ND
28688
Εναλλακτικός τίτλος
Hypersonic shock wave boundary layer interactions over compression corners
Συγγραφέας
Συμεωνίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
1992
Ίδρυμα
University of Bristol. Faculty of Engineering. Department of Aerospace Engineering
Εξεταστική επιτροπή
Lloyd David H.
Richards Brian
Wendt John F.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Υπερηχητική αεροθερμοδυναμική; Κρουστικά κύματα; Οριακό στρώμα; Μετάπτωση ροής σε τυρβώδη; Υπέρ-υπερηχητικές αεροσήραγγες; Πειραματικές μέθοδοι; Υπέρυθρη θερμογραφία; Ραβδωτή θέρμανση; Συσχετισμός δεδομένων μεταφοράς θερμότητας
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
2 τ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)