Βελτιστοποίηση συστημάτων εκπαίδευσης και συλλογικής ευφυΐας βασισμένη σε μοντελοποίηση συμπεριφοράς και τεχνικές μηχανικής μάθησης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή επικεντρώνεται στα ερευνητικά πεδία της τηλεκπαίδευσης και των συνεργατικών συστημάτων συλλογικής ευφυΐας, παρουσιάζοντας καινοτόμες μεθόδους βελτιστοποίησης τους, οι οποίες θεμελιώθηκαν με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης καθώς και μεθόδων μοντελοποίησης της συμπεριφοράς των διαδικτυακών χρηστών. Όσον αφορά το γνωστικό πεδίο της τηλεκπαίδευσης η διατριβή αναλύει το πρόβλημα της μειωμένης δυνατότητας των διδασκόντων για έγκαιρη και ακριβή πρόβλεψη της μελλοντικής συμπεριφορά των εκπαιδευόμενων, κυρίως λόγω της απόστασης η οποία υπεισέρχεται σε αυτόν τον τύπου εκπαίδευσης. Αυτή η αδυναμία πρόβλεψης δημιουργεί με τη σειρά της δυσκολία στην κάλυψη των εξειδικευμένων μαθησιακών αναγκών των σπουδαστών και οδηγεί στα πολύ υψηλότερα, σε σχέση με την παραδοσιακή εκπαίδευση, ποσοστά εκπαιδευομένων οι οποίοι εγκαταλείπουν την παρακολούθηση των μαθημάτων τηλεκπαίδευσης. Για την επίλυση του ανωτέρω προβλήματος στη παρούσα διατριβή θεμελιώνονται δύο νέες μέθοδοι έγκαι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis focuses on the scientific fields of e-learning and collaborative collective intelligence systems and presents novel methods for improving these systems. These methods are established through the use of machine learning techniques and through behaviour modelling of online users. As far as e-learning is concerned, the thesis presents the limitations that instructors face in promptly and accurately predicting the future behaviour of trainees, mainly due to the distance that is involved in this type of education. This inability to predict trainee behaviour results in difficulties when addressing the specialized educational needs of the trainees, which in turn leads to increased dropout rates, compared to traditional education. To address the above problem, two novel methods are established in the present thesis, for early and dynamic prediction of the final achievement of e-learning students and their possibility to drop the online course. The methods are based ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27170
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27170
ND
27170
Εναλλακτικός τίτλος
Educational and collective intelligence system optimization based on behavioral modeling and machine learning techniques
Συγγραφέας
Λυκουρέντζου, Ιωάννα (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Λούμος Βασίλειος
Καγιάφας Ελευθέριος
Θεολόγου Μιχαήλ
Ιωάννιδου Μαρία-Παρασκευή
Παπαοδυσσεύς Κωνσταντίνος
Κουκούτσης Ηλίας
Αναγνωστόπουλος Χρήστος-Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Τηλεκπαίδευση; Μηχανική μάθηση; Συλλογική ευφυΐα; Συνεργατικά συστήματα; Συστήματα ιστού δεύτερης γενιάς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
141 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)