Ιχνηλασία πολλαπλών αισθητήρων σε αυτόνομα και συνεργατικά συστήματα αντίληψης οδικού περιβάλλοντος

Περίληψη

Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκοσμίως την 11η αιτία θανάτου, με την κυριότερη αιτία να παραμένει ο ανθρώπινος παράγοντας. Στις αρχές της δεκαετίας του 90’ οι τεχνολογίες της πληροφορικής, των υπολογιστών και των αισθητήρων άρχισαν να εφαρμόζονται στις μεταφορές, γεννώντας έτσι τον κλάδο των Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών. Στο τέλος της δεκαετίας τα πρώτα συστήματα όπως το Προσαρμοστικό Σύστημα Ελέγχου Ταξιδίου (ACC-Adaptive Cruise Control) έκαναν την εμφάνισή τους στα αυτοκίνητα παραγωγής. Στη παρούσα πρόταση διδακτορικής διατριβής αρχικά περιλαμβάνεται μια εισαγωγή στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από τα Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης του Οδηγού. Επίσης περιλαμβάνεται μία περιγραφή των βασικών αρχών της επιστήμης σύντηξης δεδομένων ενώ ακόμα γίνεται αναφορά στην βασική θεωρία εκτίμησης κατάστασης, το φίλτρο Kalman και την ιχνηλασία αντικειμένων. Τέλος γίνεται μία σύντομη περιγραφή των τεχνικών θεσιθεσίας και των δεκτών GPS. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται η θεωρητι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Traffic accidents are the 11th most common cause of death, while human factor remains the main responsible. In the beginning of 90’s information, sensor and computer technologies were first applied in the transport domain, creating the sector of the Intelligent Transportation System. In the end of the decade systems like Adaptive Cruise Control (ACC) were first introduced in commercial cars. The first chapter of the current thesis contains a presentation of the technologies that are used in Advanced Driver Assistance Systems. Additionally, the basic theory of data fusion, estimation, Kalman filtering and tracking is explained. Finally, there is a reference to techniques regarding localization and use of GPS devices. In the next chapter, the theoretical analysis and implementation of a road environment perception system with application to automated vehicle is presented Topics that are discussed include sensor and global level tracking. Moreover, ego vehicle state estimation an ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26834
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26834
ND
26834
Εναλλακτικός τίτλος
Multi - sensor tracking in autonomous and cooperative automotive perception systems
Συγγραφέας
Θωμαΐδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Ουζούνογλου Νικόλαος
Κακλαμάνη Δήμητρα-Θεοδώρα
Αμδίτης Άγγελος
Βενιέρης Ιάκωβος
Κόλλιας Στέφανος
Ματσόπουλος Γεώργιος
Κανάτας Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Ιχνηλασία πολλαπλών στόχων - πολλαπλών αισθητήρων; Σύντηξη δεδομένων; Συσχέτιση δεδομένων; Ιχνηλασία πολλαπλών υποθέσεων; Συνεργατικά συστήματα; Αυτο - οργανούμενα δίκτυα αυτοκινήτων; Ασύρματη επικοινωνία; Φιλτράρισμα δεδομένων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.