Αριθμητική προσομοίωση κινήσεων μεγάλου πλάτους πλοίων σε κυματισμούς και εφαρμογή στη μελέτη / σχεδίαση και ασφαλή λειτουργία

Περίληψη

Σε αυτή την διατριβή αναπτύχθηκε μία υβριδική μέθοδος για την μελέτη της υδροδυναμικής συμπεριφοράς πλοίων (με ή χωρίς ταχύτητα) και πλωτών κατασκευών σε κυματισμούς και την επίλυση του προβλήματος στο πεδίου του χρόνου. Για τη μελέτη και επίλυση του προβλήματος χρησιμοποιήθηκαν τρεις διαφορετικές βασικές προσεγγίσεις και συγκεκριμένα μία μέθοδος που βασίζεται στην χρήση της παροδικής συνάρτησης Green στο πεδίο του χρόνου, εναλλακτικά μια υβριδική μέθοδος για προβλήματα μηδενικών ταχυτήτων στο πεδίο του χρόνου, όπως και η υιοθέτηση της δεύτερης των παραπάνω μεθόδων για προβλήματα μη-μηδενικών ταχυτήτων προχώρησης. Βασικά στοιχεία όλων των παραπάνω προσεγγίσεων είναι η ανάπτυξη της μεθόδου της παροδικής συνάρτησης Green (transient Green function method), η υβριδική μεθοδολογική προσέγγιση και ένα μοντέλο προσομοίωσης κίνησης το οποίο είναι ικανό για την προσομοίωση κινήσεων μικρού και μεγάλου πλάτους πλοίων και πλωτών κατασκευών. Για την προσέγγιση με την χρήση της παροδικής συνάρτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this thesis, a time domain hybrid method is developed to study the seakeeping behavior of ships and floating structures in waves (at zero and nonzero forward speed). The thesis deals with three different basic solution approaches to the set problem, namely, a time domain transient Green function solver and alternatively a time domain hybrid solver for zero speed problems, whereas the time domain hybrid solver has been adopted for the nonzero forward speed seakeeping problem. Basic constituents of all above approaches are the developed time domain transient Green function method, the time domain hybrid method plus a motion simulation model, which is capable of simulating both small and large amplitude motions of ships and floating structures. For the time domain transient Green function method, the constant panel method is used to find a numerical solution to the set Boundary value Problem of potential theory. It is validated by numerous examples of submerged bodies and floating bodi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24783
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24783
ND
24783
Εναλλακτικός τίτλος
Numerical simulation of large amplitude ship motions and applications to ship design and safe operation
Συγγραφέας
Liu, Shukui of Laicai
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών
Εξεταστική επιτροπή
Παπανικολάου Απόστολος
Σπύρου Κωνσταντίνος
Ζαραφονίτης Γεώργιος
Αθανασούλης Γεράσιμος
Τζαμπίρας Γεώργιος
Μπελιμπασάκης Κωνσταντίνος
Duan Wenyang
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Κίνηση μεγάλου πλάτους πλοίων; Υβριδική μέθοδος; Μέθοδος στο πεδίο του χρόνου; Έννοια του πλέγματος χίμαιρα; Πρόσθετη αντίσταση λόγω κυματισμού; Προσομοίωση της ελεύθερης επιφάνειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
4, xv, 135 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)