Ρόλοι και στρατηγικές εκπαιδευτικών κατά την εκπαιδευτική αξιοποίηση συνεργατικών τεχνολογικών περιβάλλοντων μάθησης σε συνθήκες πραγματικής τάξης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15653
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15653
ND
15653
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' roles and strategies during educational exploitation of technological environments that support collaborative learning in real school context
Συγγραφέας
Πέτρου-Μπακίρη, Αργυρούλα
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τομέας της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών και των Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Κάτσικας Σωκράτης
Καϊλα Μαρία
Βοσνιάδου Στέλλα
Κόμης Βασίλης
Καφούση Σουλτάνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συνεργατική μάθηση; Υπολογιστές; Εργαλεία ανάλυσης αλληλεπιδράσεων; Εκπαιδευτική αξιοποίηση; Πραγματική τάξη; Εκπαίδευση; Συμμετοχή εκπαιδευτικού; Ρόλοι; Τεχνικές καθοδήγησης; Στρατηγικές εκπαιδευτικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
404 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)