Μελέτη και αξιολόγηση της κατανόησης του γνωστικού περιεχομένου της Γενικής Χημείας από πρωτοετείς φοιτητές

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται μια συστηματική προσπάθεια για τη βελτίωση της διδασκαλίας της Γενικής Χημείας και γενικότερα των Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε.), διότι ο σωστός τρόπος διδασκαλίας των Φ.Ε. βοηθάει τους μαθητές να αποκτήσουν το επιστημονικό γίγνεσθαι, δηλαδή να κατακτήσουν την επιστημονική μέθοδο και να κατανοήσουν τη νοοτροπία του επιστήμονα. Τα στοιχεία αυτά είναι τελείως απαραίτητα για τη δημιουργία των επιστημονικά καλλιεργημένων πολιτών του μέλλοντος, που θα στηρίζουν τις αποφάσεις τους σε αντικειμενικά δεδομένα. Όπως είναι γνωστό, τα παιδιά πριν ακόμη φοιτήσουν στο σχολείο έχουν διαμορφώσει άποψη για τα φυσικά φαινόμενα και έχουν δώσει την δική τους ερμηνεία γι’ αυτά (Trowbridge, McDermott, 1981). Οι ιδέες των μαθητών για τα φυσικά φαινόμενα έχουν μια παγκοσμιότητα και συγκροτούν ερμηνευτικά μοντέλα. Τα παιδιά διαμορφώνουν τις ιδέες τους μέσω των αλληλεπιδράσεων, την κοινωνική επαφή και τη γλώσσα και με αυτές προσπαθούν να ερμηνεύσουν πώς λειτουργεί ο κόσμος. Επιπλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent decades, there has been a systematic effort to improve the teaching of General Chemistry and Natural Sciences (NST) in general, because the correct way of teaching NST helps students to acquire the scientific becoming, that is, to master the scientific method and to understand the mentality of the scientist. These elements are absolutely necessary for the creation of the scientifically cultured citizens of the future, who will base their decisions on objective data. As is well known, children before they go to school have formed an opinion about natural phenomena and have given their own interpretation of them (Trowbridge, McDermott, 1981). Students' ideas about natural phenomena have a universality and form interpretive models. Children form their ideas through interactions, social contact and language and with them they try to interpret how the world works. In addition, they use these ideas to predict and interpret what succumbs to their perception. Numerous studies in the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51351
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51351
ND
51351
Εναλλακτικός τίτλος
Research and evaluation of the cognitive content of general chemistry by first year students
Συγγραφέας
Κοντοπούλου, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας Γενικής και Ανόργανης Χημείας. Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Ακρίβος Περικλής
Σιγάλας Μιχαήλ
Χατζηδημητρίου Αντώνιος
Σπαθής Παναγιώτης
Παπαδόπουλος Νικόλαος
Καχριμάνης Κυριάκος
Σολδάτος Τριαντάφυλλος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία ➨ Χημεία, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Γενική Χημεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)