ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

Περίληψη

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΥΝΑΤΩΝΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΞΙ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΣΕ ΜΕΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΤΙΣΜΕΘΟΔΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΥΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ. ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟΤ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

RESEARCH INTERNSHIPS FOR SCIENCE TEACHERS ARE BECOMING MORE COMMON IN GRADUATE TEACHER EDUCATION PROGRAMS AS THEY SEEM TO PROVIDE TEACHERS WITH A PERSONAL EXPERIENCE OF SCIENTIFIC RESEARCH. THE PURPOSE FOR THIS STUDY WAS TO DOCUMENT AND ANALYZE THE EXPERIENCES OF FOUR SCIENCE TEACHERS WHO PARTICIPATED IN A SIX-WEEK RESEARCH INTERNSHIP. THE TEACHERS WORKED WITH SCIENTISTS FROM A NATIONAL LABORATORY ON CURRENT SCIENTIFIC PROBLEMS. THE INTERNSHIP WAS THE RESULT OF A PARTNERSHIP BETWEEN A SCHOOL OF EDUCATION AND THE LABORATORY AND IT WAS PART OF THE TEACHERS' GRADUATE EDUCATION. THE QUALITATIVE RESEARH PARADIGM GUIDED THE METHOD FOR COLLECTING AND ANALYZING DATA IN THIS STUDY. ON-SITE OBSERVATIONS OF THE TEACHERS AT WORK IN THE RESEARCH GROUPS, AS WELL AS INTERVIEWS WITH THE TEACHERS, SUPERVISING SCIENTISTS, AND OTHER RESEARCH STAFF, MADE IT POSSIBLE TO DOCUMENT AND ANALYZE WHAT THE TEACHERS EXPERIENCED AND WHAT MEANINGS THE RESEARCH INTERNSHIP HAD FOR THEM. ADDITIONAL DATA WERE CO ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/4942
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/4942
ND
4942
Εναλλακτικός τίτλος
A STUDY OF SCIENCE TEACHERS' EXPERIENCES IN A SCIENCE RESEARCH INTERNSHIP
Συγγραφέας
Σβολόπουλος, Βασίλειος
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
New York University
Εξεταστική επιτροπή
ORPWOOD GRAHAM
ABDER PAMELA
ELY MARGOT
Λέξεις-κλειδιά
ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ; ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ; ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ; Θετικές επιστήμες; Καθηγητές; ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΡΕΥΝΩΝ; Μετεκπαίδευση; Πανεπιστήμια; Ποιοτική μεθοδολογία; ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ; Συνεργασία; ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Χώρα
Η.Π.Α.
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
377 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)