Η διερεύνηση του ρόλου της brand experience στη δημιουργία αποτελεσματικών sensory marketing στρατηγικών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά το ρόλο της εμπειρίας της μάρκας (brand experience) στη δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών του μάρκετινγκ των αισθήσεων (sensory marketing) στη βιομηχανία της μόδας και ειδικότερα στον τομέα των πολυτελών προϊόντων. Συγκεκριμένα, εξετάζει τον βαθμό στον οποίο μία fashion μάρκα χρησιμοποιεί τις διαστάσεις της εμπειρίας της μάρκας για τη δημιουργία των αποτελεσματικότερων και εντονότερων αισθητήριων εμπειριών του καταναλωτή. Επομένως, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι fashion μάρκες επιδρούν και επηρεάζουν τους καταναλωτές, μεγιστοποιώντας το βαθμό επίδρασης των αισθήσεων και των συναισθημάτων που δημιουργούνται κατά την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με την εν λόγω μάρκα. Επίσης, καταγράφει τη σχέση της εμπειρίας της μάρκας και του μάρκετινγκ των αισθήσεων κατά την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών, εξετάζοντας επιπλέον τις μεταβλητές προσωπικότητα της μάρκας (brand personality), προσήλωση στη μάρκα (brand loyalty) και τις στάσεις απέναντι σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present PhD dissertation investigates the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies in the fashion industry and in particular in the luxury products sector. Specifically, it examines the extent to which a fashion brand uses brand experience touchpoints to create the most effective and intensive consumer sensory experiences. Therefore, it explores how fashion brands affect and influence consumers by maximizing the impact on their senses and emotions that are generated by the consumer's interaction with the brand.It also presents the relationship between brand experience and sensory marketing in creating effective strategies, by also taking into consideration other dimensions as brand personality, brand loyalty and attitudes toward luxury products. Particularly, it identifies those key factors/variables that affect the aforementioned conceptual relations and suggests appropriate marketing strategies that enhance the relationship of brand experience ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2024)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45513
ND
45513
Εναλλακτικός τίτλος
Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies
Συγγραφέας
Μανδύλη, Κυριακή Δημήτριος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Αργουσλίδης Παρασκευάς
Βρεχόπουλος Αδάμ
Βασιλειάδης Χρήστος
Μπουτσούκη Χριστίνα
Γρούγιου Βασιλική
Σταυριανέα Αικατερίνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Εμπειρία μάρκας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
282 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα