Η αρχιτεκτονική εκπαίδευση στο διαδικτυακό χώρο και η συγκρότηση του εκπαιδευόμενου υποκειμένου στις διευρυμένες κοινότητες γνώσης

Περίληψη

Η διατριβή παρακολουθεί τις σύγχρονες μαθησιακές θεωρίες και παιδαγωγικές προσεγγίσεις για να αναδείξει πιθανές συνέργειες μεταξύ διαδικτυακής μάθησης και αρχιτεκτονικής εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εξετάζει τις τελευταίες εξελίξεις στις διαδικασίες παραγωγής γνώσης και τις επιπτώσεις που έχει η χρήση των νέων εργαλείων και πρακτικών στο προφίλ των σύγχρονων εκπαιδευόμενων, ειδικά για την αρχιτεκτονική. Πώς έχει εξελιχθεί η διαδικασία παραγωγής γνώσης και ποια είναι τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σήμερα για να παράγουμε μάθηση; Ποιο είναι το προφίλ των σύγχρονων εκπαιδευόμενων; Ποιος γίνεται ο ρόλος του/της διδάσκοντα/-ουσας; Τί συμβαίνει όταν η τεχνολογία επιτρέπει στα εκπαιδευόμενα υποκείμενα να συγκροτήσουν τη δική τους διαδικτυακή ταυτότητα με βάσει τα ατομικά τους χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις τους, να αναζητήσουν μόνα τους πηγές γνώσης και πληροφορίες και να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με άλλους παράγοντες μέσω της διαδικτυακής τους παρουσίας; Μπορεί αυτή η ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis draws from current learning theories and pedagogical approaches to determine whether architectural education can benefit from online learning practices. The author examines the latest developments in the understanding of knowledge creation and how adopting new learning tools and practices impacts the learners, with particular focus in architectural studies. How has the learning process evolved and what are the tools available for the production of knowledge? What is the profile of today's learners? Has the role of teachers been affected? What happens when technology allows individuals to establish an online presence and seek the resources and information they need on their own and/or interact with other individuals? Could this development produce alternative educational models for architectural studies? And if so, what might these be? And what would be the consequences for those involved in the process?Theoretical research covers three main areas; the first uncovers the com ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45497
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45497
ND
45497
Εναλλακτικός τίτλος
Architectural education on the internet and the constitution of the learning subject within the extended communities of knowledge
Συγγραφέας
Ιωάννου, Όλγα (Πατρώνυμο: Ευριπίδης)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Μάρδα Νέλλη
Δεμίρη Κωνσταντίνα
Παρμενίδης Γεώργιος
Αναστασόπουλος Νικόλαος
Παπαδόπουλος Σπύρος
Παρθένιος Παναγιώτης
Χαρίτος Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Αρχιτεκτονική εκπαίδευση; Διαδικτυακή μάθηση; Μεικτή και δικτυακή μάθηση; Αστικός σχεδιασμός; Ερευνητικός σχεδιασμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
323 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)