Προσδιοριστικοί παράγοντες εκτιμώμενης αξίας οίνου και ικανοποίηση καταναλωτών οίνου

Περίληψη

ΠΕΡΙΛΗΨΗτην παρούσα έρευνα επιχειρείται μια ενδοσκόπηση στις πρακτικές μάρκετινγκ που υιοθετούν οι ελληνικές επιχειρήσεις οίνου. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον προσδιορισμό του βαθμού διάχυσης των σύγχρονων τάσεων μάρκετινγκ που σχετίζονται με το προϊόν «κρασί», την τιμή, τη συσκευασία ως μέσα προώθησης του και απόδοσης αξίας στην αντίληψη του καταναλωτικού κοινού. Επιχειρείται να διασαφηνισθεί με ποιους τρόπους οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο - εκ των οποίων ένα μεγάλο ποσοστό ανήκει στην κατηγορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων - διαχειρίζονται τα νέα δεδομένα της τοπικής και παγκόσμιας αγοράς και πως ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Η έρευνα εστιάζει στη μελέτη της εφαρμογής των μεθόδων και των θεωριών μάρκετινγκ σε ένα τμήμα από το σύνολο των προϋποθέσεων δημιουργίας και καθιέρωσης αξίας στην αντίληψη του καταναλωτή. Το τμήμα αυτό είναι το ίδιο το προϊόν όπως παρουσιάζεται προς τους δυνητικούς αγοραστές με όλα τα γνωρίσματα που το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ABSTRACTThis dissertation constitutes an attempt to define in which way and extend the new marketing strategies are implemented by Greek wine production enterprises. The interested is mainly focused on the infusion of marketing trends that are related with wine, its price and its packaging as means of promotion and transformation of perceived value. In the nowadays multicultural society, whereas merchandise and financial coordinations have been expanded to an international scope, there have been noticed remarkable changes concerning the methods and ways of providing, promoting and retailing commodities, thus wine. New financial arising powers have invaded into local markets contributing to the reformation of national companies of each country concerning the aspects of management and marketing as well. Consumers are daily exposed on a huge amount of stimulations that stem from mass media along with social networks connection, which are extensively used by all kind of corporations in an ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44546
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44546
ND
44546
Εναλλακτικός τίτλος
Wine packaging elements: contribution to the estimated value
Συγγραφέας
Τριανταφύλλου, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Λαγός Δημήτριος
Χρήστου Ευάγγελος
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Σταυρινούδης Θεόδωρος
Χριστοφάκης Εμμανουήλ
Βασιλειάδης Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Κρασί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
526 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)