Μοντελοποίηση και ανάπτυξη ετερογενών κινητών δικτύων οχήματος-προς-όχημα (Vehicle-to-Vehicle) και οχήματος-προς-υποδομή (Vehicle-to-Infrastructure) με έμφαση σε δύσκολα περιβάλλοντα μετάδοσης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή έχει ως θέμα τη μοντελοποίηση και ανάπτυξη ετερογενών κινητών δικτύων οχήματος-προς-όχημα (Vehicle to-Vehicle) και οχήματος-προς-υποδομή (Vehicle-to-Infrastructure) με έμφαση σε δύσκολα περιβάλλοντα μετάδοσης. Ειδικότερα η διατριβή προσέγγισε το πρόβλημα της έλλειψης αξιοπιστίας των εξομοιώσεων λόγω της διαφοροποίησης τους σε σύγκριση με πειραματικές μετρήσεις και ειδικότερα κατά την περίπτωση ασύρματης μετάδοσης εντός σήραγγας για εφαρμογές επιτήρησης εντός κινούμενων κόμβων (τρένο-οχήματα) με χρήση ετερογενών δικτύων. Για το σκοπό αυτό μελετήθηκαν με μεγάλη λεπτομέρεια μοντέλα καναλιού για την εξεύρεση του πλέον κατάλληλου. Ο πρώτος κατά σειρά στόχος της διατριβής όπως προαναφέρθηκε είναι η επιλογή/ανάπτυξη ενός αντιπροσωπευτικού μοντέλου καναλιού, για ασύρματα κινούμενα δίκτυα. Πιο συγκεκριμμένα, προτάθηκε με βάση πειραματικές μετρήσεις και επιλέχθηκε μοντέλο ασύρματου καναλιού για την περιοχή συχνοτήτων 5.4-5.9 GHz σε περιβάλλοντα σήραγγας αμαξοστοιχίας και αυτοκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation aims at modeling and development of heterogeneous wireless networks for Vehicle-to-Vehicle (V2V) and Vehicle-to-Infrastructure (V2I) applications with emphasis on harsh transmission environments. Specifically, the dissertation addresses the problem of the lack of reliability of the simulations due to their differentiation compared to the experimental measurements and in particular in the case of wireless transmission within the tunnel for surveillance applications within mobile nodes (vehicles) using different networks. For this purpose, channel models have been studied in great detail to find the most appropriate one. The primary objective of the dissertation as mentioned above is the selection / development of a representative model channel for wireless mobile networks. More specifically, based on experimental measurements, a wireless channel model which operates at 5.4 - 5.9 GHz frequency band was selected for railways and motorways tunnel applications. The second ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44539
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44539
ND
44539
Εναλλακτικός τίτλος
Modelling and development of heterogeneous wireless networks for Vehicle-to-Vehicle (V2V) and Vehicle-to-Infrastructure (V2I) applications with emphasis on harsh transmission environments
Συγγραφέας
Χαρίτος, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Καλύβας Γρηγόριος
Κουμπιάς Σταύρος
Σερπάνος Δημήτριος
Κωτσόπουλος Σταύρος
Μπούρας Χρήστος
Δενάζης Σπυρίδων
Μπίρμπας Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Ετερογενή δίκτυα; Επικοινωνιακά συστήματα οχημάτων; Διάδοση καναλιού σήραγγας; Επικοινωνία οχήματος-προς-όχημα (V2V); Επικοινωνία οχήματος-προς-υποδομή (V2I); Σιδηρόδρομοι; Μοντέλο καναλιού ανίχνευσης ακτινών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxi, 195 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)