Ανάπτυξη και βελτιστοποίηση αλγορίθμων για τον σχεδιασμό συγκοινωνιακών έργων

Περίληψη

Η ανάπτυξη και βελτιστοποίηση αλγορίθμων για τον σχεδιασμό συγκοινωνιακών έργων δεν απαιτεί απλώς την εφαρμογή της θεωρίας και τη «μετάφραση» των σχετικών μαθηματικών τύπων σε κώδικα. Είναι απαραίτητο να δούμε με άλλο μάτι την ίδια τη θεωρία και να σκεφτούμε άλλους τύπους υπολογισμού. Συχνά οι αλγόριθμοι και οι απαιτήσεις ακρίβειας στην εφαρμογή τους οδηγούν σε μια νέα ανάγνωση της θεωρίας. Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύονται ζητήματα από δύο ενότητες σημαντικές για τον σχεδιασμό και την κατασκευή συγκοινωνιακών έργων. Πιο συγκεκριμένα γίνεται: η μελέτη των καμπυλών συναρμογής και η μελέτη της συνισταμένης κλίσης του οδοστρώματος ως εργαλείου ελέγχου της απορροής των ομβρίων. Στο πνεύμα που προαναφέρθηκε, σε αρκετά από τα ζητήματα των δύο αυτών ενοτήτων, έγινε εκτεταμένη έρευνα για την εφαρμογή σε αλγορίθμους. Στην πρώτη ενότητα γίνεται ανάλυση και συγκριτική παρουσίαση των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων, στην οδοποιία και στη σιδηροδρομική, καμπυλών συναρμογής. Συγκεκριμένα για τη συναρμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Algorithm development and optimization for road/railway alignment design does not just demand theory implementation and conversion of mathematical formulas into code. Additionally, there arises a need to perceive theory from another point of view and implement innovative calculations - algorithms and vice versa. This research project investigates two main subjects, useful for the design and construction of road/railway structures. In particular, transition curves are examined as well as the total slope of the road that affects road drainage. Specific emphasis is put on the application of algorithms. Thus, the first subject of this thesis, includes the analysis and comparison of the most commonly used transition curves in road and railway design. More precisely, clothoid, three types of cubic parabola and a newly introduced curve named “Symmetrically Projected Transition Curve“ (SPTC), are evaluated as transition curves between a straight line and a circular arc. The calculations of eac ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43652
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43652
ND
43652
Εναλλακτικός τίτλος
Algorithm development and optimization for road/railway alignment design
Συγγραφέας
Καλιαμπέτσος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Εργαστήριο Οδοποιίας
Εξεταστική επιτροπή
Ηλιού Νικόλαος
Μίντσης Γεώργιος
Γιαννακόπουλος Αντώνιος
Προφυλλίδης Βασίλειος
Κεχαγιά Φωτεινή
Πυργίδης Χρίστος
Κοπελιάς Παντελής
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Καμπύλες συναρμογής; Απορροή οδοστρώματος; Κλωθοειδής; Κυβική παραβολή; Συνισταμένη κλίση οδοστρώματος; Αλγόριθμοι σχεδιασμού οδοποιίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiv, 296 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)