Διαδικασίες υποστήριξης νηπιαγωγών στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων φυσικής αγωγής: ο ρόλος του μέντορα

Περίληψη

Η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή αρχικά σκοπεύει στη διερεύνηση του είδους της παρεχόμενης Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.) από τις νηπιαγωγούς προς τα νήπια, στην Προσχολική εκπαίδευση και στη συνέχεια μελετά την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος υποστήριξης (mentoring) των νηπιαγωγών από τον ερευνητή/μέντορα. Ξεκινάει αποσαφηνίζοντας τις κύριες έννοιες του θέματος και παρουσιάζει την πορεία του προγράμματος υποστήριξης, την ανάπτυξη των συμμετεχόντων και τη συνεισφορά τους στην οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων Φ.Α. Για τις ανάγκες του εγχειρήματος προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν δέκα (10) νηπιαγωγοί της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας. Ο ερευνητής συνέδραμε ώστε να αναγνωρίσουν ζητήματα που αντιμετωπίζουν σε σχέση με τη διδακτική της Φ.Α. στην Προσχολική εκπαίδευση. Τις ενθάρρυνε να ανακαλύψουν τις ελλείψεις τους, να τις θέσουν στο πλαίσιο της τάξης τους και της ομάδας, να αναστοχαστούν για τον τρόπο δουλειάς τους και τις δραστηριότητες που υλοποιούν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis initially focuses on the quality of Physical Education activities which kindergarten teachers offer their students during their pre-school educational period. Secondly, it studies the effectiveness of a mentoring program by the writer of this thesis (the mentor) towards kindergarten teachers. It starts by clarifying the main concepts of the subject and presents the whole procedure, the development of the participants and their contribution to the organization and implementation of Physical Education programs. The study was realized with the help of ten kindergarten teachers of the Directorate of Primary Education of the Pella Prefecture. The researcher led the participants to locate and realize the issues that they encounter as concerns the teaching of Physical Education. He encouraged them to discover their defects, reflect on them within the framework of their classroom and group, consider their mode of work and the activities which they implement, with the aim of ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43593
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43593
ND
43593
Εναλλακτικός τίτλος
''Procedures of support for kindergarten teachers in planning and implementing physical education actinities: the role of the mentor.
Συγγραφέας
Ράπτης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Τσαπακίδου Αγγελική
Αυγητίδου Σοφία
Παπαδοπούλου Βασιλική
Παπαδοπούλου Πηνελόπη
Παυλίδου Εύα
Τρούλη Καλλιόπη
Ρεκαλίδου Γαλήνη
Ζάραγκας Χαρίλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προσχολική εκπαίδευση; Φυσική αγωγή; Έρευνα-δράση; Μεντορική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 305; 203 σ.), εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)