Μεθοδολογία επιλογής και αξιολόγηση υλικών χρήσης σε σχολικές μονάδες

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι: α) η ανάπτυξη πρωτότυπου ερευνητικού εγαλείου και η διερεύνηση απόψεων των χρηστών των σχολικών μονάδων για το σχολικό χώρο, την αειφόρο κατασκευή και την επιλογή και χρήση υλικών στα σχολεία φιλικών στο περιβάλλον και την υγεία του ανθρώπου, με εστίαση στα προϊόντα δομικών κατασκευών, και β) η ανάπτυξη και η εφαμογή πρωτότυπης μεθοδολογίας επιλογής και αξιολόγησης προϊόντων δομικών κατασκευών για χρήση σε σχολεία, ώστε μεταξύ εναλλακτικών λύσεων να επιλέγεται η περισσότερο φιλική προς το περιβάλλον, και στην αξιολογική διαδικασία να εισάγονται ευρήματα της προαναφερόμενης έρευνας στα σχολεία που εκφράζουν τη γνώμη των χρηστών στη λήψη απόφασης. Στο Μέρος Α΄ της διατριβής, γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση για την επίδραση του σχολικού χώρου στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόδοση και την ευεξία των χρηστών και για την ανάπτυξη του «αειφόρου σχολείου» και σχετικών ζητημάτων. Αναπύσσεται η μεθοδολογία σχεδιασμού και υλοποίησης της έ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral dissertation aims at: a) developing an original research tool and conducting research on the opinions of school users in regards to the school built environment, sustainable construction and the selection and use in schools of materials that are friendly to the environment and human health, with a focus construction on construction products, and b) developing and applying an original methodology for criteria-based selection and assessment of construction products for use in schools, so that, amongst alternative solutions, the selected solution is that which is most environmentally-friendly, whilst incorporating into the assessment procedure findings from the school research as school users’ input data that expresses their opinions in the decision-making. In Part A΄ of the dissertation, there is a review of research literature on the effect of school facilities on the educational process and the performance and well-being of school users, and on the development of “susta ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42599
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42599
ND
42599
Εναλλακτικός τίτλος
Selection methodology and assessment of materials for use in schools
Συγγραφέας
Ζεπάτου, Βασιλική (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών. Εργαστήριο Γενικής Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Λοϊζίδου - Μαλαμή Μαρία
Διακουλάκη Δανάη
Χαλουλάκου Αρχοντούλα
Κόλλια Κωνσταντίνα
Χαραλάμπους Ιωάννα- Αικατερίνη
Σπυρίδης Χαράλαμπος
Παυλάτου Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
περιβαλλοντική ποιότητα σχολείων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; εκπαίδευση και περιβαλλοντικές συνθήκες σχολικού χώρου; αειφόρος κατασκευή και αειφόρα σχολεία; έρευνα απόψεων Διευθυντών, εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων; προϊόντα δομικών κατασκευών και ανάλυση κύκλου ζωής; μεθοδολογία επιλογής περιβαλλοντικά φιλικών προϊόντων; Αναλυτική ιεραρχική διαδικασία; επιλογή πετροβάμβακα εσωτερικού τοίχου σχολικής αίθουσας; Μουσικά σχολεία; διδασκαλία πιάνου/μουσικών οργάνων και ακουστική στούντιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 348; 574 σ.), εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)