CLASSWIDE PEER TUTORING: EFFECTS ON THE SPELLING PERFORMANCE AND SOCIAL INTERACTIONS OF STUDENTS WITH MILD DISABILITIES AND THEIR TYPICAL PEERS IN AN INTEGRATED INSTRUCTIONAL SETTING

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/4230
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/4230
ND
4230
Συγγραφέας
Σιδερίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
University of Kansas
Εξεταστική επιτροπή
Greenwood Charles
Carta Judith
Delquadri Joseph
Atley Cheryl
Robinson Susan
Baer Don
Χώρα
Η.Π.Α.
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
-1
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)