Στατιστική ανάλυση διάδοσης καινοτομικών προϊόντων σε δικτυακά περιβάλλοντα

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή προτείνονται μέθοδοι κατασκευής δικτύου πολυεθνικής διάδοσης και μελετώνται οι παράγοντες που επιδρούν στην σύνδεση των χωρών εντός των δικτύων. Επιπλέον, εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα απογείωσης πωλήσεων των καινοτομικών προϊόντων και τέλος, προτείνεται ένα υπόδειγμα προσομοίωσης με εικονικά άτομα που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε δικτυακό περιβάλλον. Η πολυεθνική διάδοση καινοτομικών προϊόντων αποτελεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αντικείμενο με το οποίο έχουν ασχοληθεί πολλοί ερευνητές. Σε γενικές γραμμές, η διάδοση των καινοτομικών προϊόντων μεταξύ των χωρών, έχει συσχετισθεί με παράγοντες που αφορούν την οικονομική και πολιτισμική διάστασή τους, καθώς και χαρακτηριστικά των προϊόντων. Στην παρούσα εργασία, μελετάται εμπειρικά εάν επιπρόσθετα η διάδοση επηρεάζεται και από τα τοπολογικά χαρακτηριστικά της διάταξης των χωρών σε δίκτυο αλληλεπιδράσεων. Το δίκτυο που προτείνεται, βασίζεται στην εκτίμηση του υποδείγματος πολυεθνικής ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this doctoral thesis, network construction methods for examining multinational diffusion are proposed and alo the factors which affect the probability of connection within this network structure are examined. Furthermore, the variables which affect time – to – take off are investigated and finally, an agent based model is proposed, in which agents interact within a network environment. The multinational diffusion of innovative products is an interesting field which has been studied by several scholars. In general, the diffusion of innovative products between countries, has been associated with economic and cultural factors, as well as product specific characteristics. The present study aims to investigate if topological structure except for socioeconomic variables affects diffusion of innovative products. The proposed network construction method, is based on the multinational diffusion equation which has been first introduced by Ganesh & Kumar (1996). Network metrics, seem to hav ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41120
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41120
ND
41120
Εναλλακτικός τίτλος
Statistical analysis of diffusion of innovative products in network environments
Συγγραφέας
Πετρίδης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Ευστράτιος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Τομέας Οικονομικής Θεωρίας και Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Κατρακυλίδης Κωνσταντίνος
Φουσέκης Παναγιώτης
Βαρσακέλης Νικόλαος
Αντωνίου Ιωάννης
Σουμπενιώτης Δημήτριος
Θωμαΐδης Νικόλαος
Παναγιωτίδης Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διάχυση καινοτομιών; Θεωρία γράφων; Ανάλυση επιβίωσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
221 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)