Παρέμβαση διαθεωρητικού μοντέλου για να βοηθήσει Έλληνες μαθητές να υιοθετήσουν και να διατηρήσουν ένα σωματικά ενεργό τρόπο ζωής

Περίληψη

Η φυσική αγωγή σχετίζεται θετικά με μία σειρά από οφέλη υγείας τα οποία επηρεάζουν τη νοσηρότητα και θνησιμότητα κατά τη διάρκεια της παιδικής, εφηβικής και ενήλικης ζωής. Παρ’όλ’αυτά, μία επιδημία υποκινητικότητας επεκτείνεται ταχύτατα παγκοσμίως επηρεάζοντας ιδιαίτερα τον Ελληνικό πληθυσμό. Οι πρώτες φάσεις της ζωής και ιδιαίτερα οι μεταβατικές που οδηγούν στη νεότητα θεωρούνται κομβικές για παρεμβάσεις που βοηθούν άτομα να υιοθετήσουν και να διατηρήσουν ένα ενεργό τρόπο ζωής. Καλοσχεδιασμένες διαχρονικές παρεμβάσεις συστήνονται για αυτές τις ηλικίες. Ο κύριος σκοπός αυτής της μελέτης ήταν να σχεδιάσει, να επιχειρήσει και να αξιολογήσει μία παρέμβαση που βοηθάει μαθητές να υιοθετήσουν ένα πιο ενεργό χαρακτήρα σύμφωνα με το Διαθεωρητικό μοντέλο. Αυτή η θεωρία επιλέχθηκε εξαιτίας της πρακτικότητας και της προσαρμοστικότητάς της. Τα εργαλεία της παρέμβασης περιελάμβαναν μία σειρά από πέντε τυπωμένα εγχειρίδια βασιζόμενα στο Διαθεωρητικό μοντέλο τα οποία ενθάρρυναν τη φυσική δραστηριότητ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Physical activity is positively related to a number of health benefits that influence morbidity and mortality during childhood, adolescence and adulthood. However, an epidemic of physical inactivity is quickly expanding worldwide and particularly affecting the Greek population. Early life periods and especially transitional ones leading to young adulthood are considered critical to intervene to help people adopt and maintain an active lifestyle. Well-designed longitudinal interventions are recommended for these ages. The main objective of this study was to design, implement and assess an intervention to help students adopt a more active profile according to the Transtheoretical model. This theory was selected due to its practicality and adaptability. The intervention materials consisted of a set of five printed manuals based upon the Transtheoretical model and encouraging physical activity. The study design was quasi-experimental (n=665, mean age=15.8 years, 57% girls) with a stratifie ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35519
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35519
ND
35519
Εναλλακτικός τίτλος
A transtheoretical model intervention to help Greek students adopt and maintain a physically active lifestyle
Συγγραφέας
Τζωρμπατζάκης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
University of Hull. Faculty of Science and Engineering. Department of Sport, Health and Exercise Science
Εξεταστική επιτροπή
Sleap Mike
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Στάδια αλλαγής συμπεριφοράς; Φυσική δραστηριότητα; Διαχρονική; Ανάλυση λανθάνουσας μετάβασης; Έφηβοι
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
364 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)