Ανάπτυξη συστήματος αντίληψης οδικού περιβάλλοντος με σύντηξη δεδομένων από πολλαπλές πηγές πληροφορίας

Περίληψη

Τον τελευταίο καιρό η έρευνα για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων στρέφεται όλο και περισσότερο στην μελέτη της τοποθέτησης και λειτουργίας μιας ευρείας γκάμας αισθητήρων πάνω στα οχήματα. Σκοπός των συστημάτων που αναπτύσσονται είναι η αντίληψη του περιβάλλοντος και η αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης για την έγκαιρη προειδοποίηση του οδηγού σε κρίσιμες καταστάσεις ή ακόμα και η ανάληψη μερική ή ολική του ελέγχου του οχήματος. Η χρησιμότητα των συστημάτων αυτών έχει ήδη αρχίσει να αναγνωρίζεται και ήδη έχουν αρχίσει να εμφανίζονται τα πρώτα εμπορικά συστήματα σε μεγάλα οχήματα όπως φορτηγά ή αυτοκίνητα πολυτελείας με έναν ή δυο το πολύ αισθητήρες προς το παρών. Οι λειτουργίες που ενσωματώνονται σε αυτές τις εφαρμογές είναι η αποφυγή σύγκρουσης, η πλευρική ασφάλεια, η υποβοήθηση ταχύτητας, η υποβοήθηση σε διασταυρώσεις και η υποβοήθηση σε καταστάσεις παύσης και έναρξης κίνησης. Η χρήση τους αυξάνεται προς το παρών με αργούς ρυθμούς καθώς βρίσκονται στα αρχικά στάδια της μελέτης ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent years the on-going research, for decreasing road accidents, focus in using various sensors onboard vehicles for perceiving the road environment. This effort aims in detecting and recognizing the current situation evolving around the vehicle in order to inform or warn the driver or even take control of the vehicle. The importance of such systems has already started being recognized and nowadays the first generation of such systems is equipping heavy trucks or luxurious vehicles by using one or two different sensors. The functions that are developed are collision avoidance, lane keeping, speed assistance, intersection support and stop & go. Currently, their market penetration is very low, as those systems are under research and development, but it is anticipated their extended use in the near future. The main purpose is the field of view of all sensors to include the whole area of the vehicle. Thus, for example, the driver assistance system (ADAS) should be able to cover a poss ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24781
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24781
ND
24781
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a perception system for road environment using multiple sources of information
Συγγραφέας
Τσόγκας, Εμμανουήλ (Πατρώνυμο: Νικήτας)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Κουκούτσης Ηλίας
Ουζουνόγλου Νικόλαος
Παπαοδυσσεύς Κωνσταντίνος
Κόλλιας Στέφανος
Κακλαμάνη Δήμητρα-Θεοδώρα
Σπέντζας Κωνσταντίνος
Τιγκελής Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Οδική ασφάλεια; Σύντηξη δεδομένων; Γεωμετρία δρόμου; Θεωρία αποδείξεων; Ασαφής λογική; Αξιολόγηση κατάστασης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
145 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)