Ανάπτυξη οντολογίας προϊόντων σε ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί η ενασχόληση με τον τομέα των ηλεκτρονικών εικονικών κοινωνιών και ειδικότερα των εφαρμογών των πρακτόρων λογισμικού στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Με βάση το εύρος της βιβλιογραφίας, ερευνήθηκε η ιστορία των κοινωνιών αυτών, η ανάπτυξή τους, οι τεχνολογίες που τις απαρτίζουν, τα χαρακτηριστικά τους, οι τύποι τους καθώς και τα περιθώρια εξέλιξής τους. Έτσι συλλέχτηκε γενικότερη γνώση πάνω στην κατηγορία των ηλεκτρονικών πολυκαταστημάτων, έναν εξειδικευμένο κλάδο των εικονικών κοινωνιών. Εμβαθύνοντας, ερευνήθηκαν και αναπτύχθηκαν οι εφαρμογές των πρακτόρων λογισμικού στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ειδικότερα στα ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα. Οι εφαρμογές αυτές γενικεύονται σε τρεις βασικούς τομείς έρευνας:α) την οντολογία, που είναι η καρδιά ενός ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος, β) την διαπραγμάτευση, με την οποία επιτυγχάνονται όλες οι διεργασίες αγοραπωλησίας και γ) τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, οι οποίες απεικονίζουν την υποστηρικτική λειτουργικότητα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this thesis is the investigation of the electronic virtual communities and more specifically the application of software πράκτορες in electronic trade. Associated bibliography revealed the history of these societies, their growth, their technologies, their characteristics, their types as well as their margins of development. Thus general knowledge in the category of electronic marketplaces, a specialised sector of virtual societies was collected. Specifically, applications of software agents in the electronic trade and more specifically in electronic marketplaces were searched and developed. These applications are generalised in three basic fragments of research: a) ontology, which is the heart of an electronic marketplace, b) negotiation, where all the activities of transaction are achieved and c) advisory services, wich portray the supporting functionality of a marketplace. Combining these three technologies, a more general architecture in electronic marketplaces is ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19657
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19657
ND
19657
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a product ontology in electronic marketplaces
Συγγραφέας
Κοντολαιμάκης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: N.)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
ΜΑΡΤΑΚΟΣ Δρακούλης
Χατζόπουλος Μιχαήλ
Τσαλγατίδου Αφροδίτη
Κάραλη Ιζαμπώ
Γεωργιάδης Παναγιώτης
Γιαγλής Γεώργιος
Βασιλοπούλου Κωνσταντίνα
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Εικονικές κοινωνίες; Ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα; Πράκτορες λογισμικού; Οντολογίες; Διαπραγμάτευση; Υποστήριξη αποφάσεων; Ταξινόμηση πολυκαταστημάτων; Γενική οντολογία προϊόντων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
198 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)