Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Ίδρυμα" : Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1976Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΤΕΡΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑYafesi-Wambi, Kikaire J.
2008Η αποτελεσματικότητα της έντυπης βιομηχανικής διαφήμισης στην Ελλάδα: θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΡιζομυλιώτης, Ιωάννης Ι.
2012Η γυάλινη οροφή στο χώρο των επιχειρήσεων υπό το πρίσμα της θεσμικής θεωρίαςΡαφαηλίδου, Μυροφόρα Κ.
1993Η ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 1830-1990.Λαζαρέτου, Σοφία
1992Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΥΦΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΤρίγγα, Παναγιώτα
2008Η εισαγωγή της λογιστικής του δεδουλευμένου στους ελληνικούς οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης: υλοποίηση και αποτελέσματαΚαϋμενάκης, Νικόλαος Δ.
1959Η ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΣ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΦΩΤΟΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ. (ΜΕΛΕΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΗ)Λιάκης, Ιωάννης
1960Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΚΡΙΣΙΣΓεωργαντόπουλος, Ελευθέριος
1995Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣΒεντούρα-Νεοκοσμίδη, Ζωή
1972Η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΙΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣΑβραμίδης, Αλέξανδρος
1999Η εξέλιξη της δομής με διοικητές προϊόντος και το επιχειρησιακό περιβάλλον: [υπό] Βελούτσου ΚλεοπάτραςΒελούτσου, Κλεοπάτρα
1971Η ΕΞΕΛΙΞΙΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ KEYNESΒανδώρος, Γεώργιος
2009Η επίδραση της εμπλοκής στις περιγραφικές ιδιότητες του συνόλου εξέτασης και την επιλεκτικότητα του καταναλωτήΚωνσταντουλάκη, Κλεοπάτρα Σ.
2013Η επίδραση της καταναλωτικής εμπειρίας στην WOM επικοινωνίαΤριανταφυλλίδου, Αμαλία Π.
2021Η επίδραση της μεταφοράς της μάθησης στην εργασιακή συμπεριφορά με τη χρήση των τεστ αξιολόγησης υποθετικών καταστάσεωνΚαρλή, Μαρίνα Γ.
2006Η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματική διοίκηση ανθρώπινων πόρων στο χώρο της εκπαίδευσης: ο ρόλος της ηγεσίαςΙορδάνογλου, Δήμητρα Ι.
2008Η επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκΜαγγανάρη, Εμμανουέλα Ε.
1969Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΝΤΕΣ ΤΥΠΟΙΠλειώνης, Λεωνίδας
1957Η ΙΔΡΥΣΙΣ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΥΠΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ. (ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ)Γραμματόπουλος, Γεώργιος
1936Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ. ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑΑθανασιάδης, Κ.