Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1998ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ , ΑΙΤΙΩΔΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡ ΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΔΟΜΙ...Μπονώτη, Φωτεινή
2017Σχέσεις μεταξύ εργαζόμενης μνήμης, επιτελικών γνωστικών λειτουργιών και αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά νηπιαγωγείου και Α' δημοτικούΧατζηγεωργιάδου, Σοφία Δ.
2014Σχέση ηθικής ανάπτυξης με χαρακτηριστικά προσωπικότητας μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής: συγκριτική μελέτη σε αστικά, ημιαστικά και περιφερειακά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΚαραμαύρου, Σοφία Κ.
2013Σχέση μεταξύ των αντιλαμβανόμενων διακρίσεων και του επιπολιτισμού με την προσαρμογή και την ψυχική υγεία μεταναστών εφήβων: μία διαχρονική μελέτηΠαπαθανασίου, Αθανασία-Χρυσούλα Μ.
2017Σχέση νοσηλείας, ψυχανάλυσης και λογοτεχνίας: ανάλυση των έργων νοσηλευομένων συγγραφέων από την πλευρά της νοσηλευτικής, της γλωσσολογίας και της ψυχανάλυσης: η ψύχωση του Μιχαήλ Μητσάκη: συγγραφική δημιουργία και συνθήκες νοσηλείαςΔημητράκος, Ιωάννης Ν.
2013Σχέση συνεργατικών στάσεων και συμπεριφορών: κοινωνικοί, περιβαλλοντικοί - καταστασιακοί για προδιαθεσικοί παράγοντεςΣωτηρίου, Πηνελόπη Κ.
1994ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΚαραγιάννης, Δημήτριος Θ.
2017Σχολική βία: διερεύνηση των χαρακτηριστικών του θύτη και του θύματος, ο ρόλος της σχολικής κοινότητας και της οικογένειας στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του φαινομένουΚαούρη, Χριστίνα Γ.
2014Σχολική ψυχολογική υποστήριξη για την ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης των παιδιών με νοητική καθυστέρηση: ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνύπαρξηςΒασιλειάδης, Ηλίας Π.
2014Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση στο γυμνάσιο: ο ρόλος των εξωγενών και των ενδογενών χαρακτηριστικών του σχολείου στο πλαίσιο της οικοσυστημικής προσέγγισηςΚάπαρη, Κωνσταντίνα Δ.
2020Σχολικός εκφοβισμός σε μαθητές/ριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την προσκόλληση στο σχολείο και την χρήση ουσιώνΚουφάκη, Ειρήνη Ι.
2007Σωματική κακοποίηση γυναικών από τον σύντροφό τους και η αντιμετώπιση του φαινομένου από την αστυνομίαΓάτσας, Βασίλειος
2023Τhe inclusion of children with functional neurodevelopmental disorders (high functioning autism) in the greek formal education before and during the covid-19 pandemic: teachers’ perceptions and attitudes on the inclusion of children with functional autism, the bidirectional influences in the classroom and the inclusion processesΦοδελιανάκης, Αντώνιος Κ. 
2023Τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας 4-6 ετών με και χωρίς αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή: μια διαχρονική μελέτηΚαλλιοντζή, Ελένη Π.
1999Τα ήσυχα παιδιάΚύρου-Θωμά, Νίκη
2007Τα ιδιαίτερα ψυχολογικά χαρακτηριστικά των ωτορινολαρυγγολογικών αλλεργικών ασθενώνΓκέλης, Νικόλαος Δ.
2005Τα κινούμενα σχέδια του Walt Disney και ο μικρόκοσμος των Πόκεμον: αναπαραστάσεις των παιδιών ηλικίας 8-12 ετώνΣιούτας, Νικόλαος Κ.
2014Τα παράπονα υποκειμενικής υγείας των Ελλήνων εφήβων μαθητών και διερεύνηση των σχετιζόμενων με αυτά παραγόντωνΠετανίδου, Δήμητρα Ν.
2007Ταυτότητες φύλου στην οικογένεια: γονεϊκές πεποιθήσεις και πρακτικές και η υποκειμενική εμπειρία του ανδρισμού και της θηλυκότητας εκ μέρους των εφήβωνΜαζηρίδου, Ευδοξία Π.
2008Ταυτότητες φύλου στο λόγο μαθητών και μαθητριών εφηβικής ηλικίας για την εργασίαΚαραμπατζάκη, Δέσποινα Ν.