Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
1998 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ , ΑΙΤΙΩΔΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡ ΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΔΟΜΙ... | Μπονώτη, Φωτεινή | |
2017 | Σχέσεις μεταξύ εργαζόμενης μνήμης, επιτελικών γνωστικών λειτουργιών και αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά νηπιαγωγείου και Α' δημοτικού | Χατζηγεωργιάδου, Σοφία Δ. | |
2014 | Σχέση ηθικής ανάπτυξης με χαρακτηριστικά προσωπικότητας μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής: συγκριτική μελέτη σε αστικά, ημιαστικά και περιφερειακά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Καραμαύρου, Σοφία Κ. | |
2013 | Σχέση μεταξύ των αντιλαμβανόμενων διακρίσεων και του επιπολιτισμού με την προσαρμογή και την ψυχική υγεία μεταναστών εφήβων: μία διαχρονική μελέτη | Παπαθανασίου, Αθανασία-Χρυσούλα Μ. | |
2017 | Σχέση νοσηλείας, ψυχανάλυσης και λογοτεχνίας: ανάλυση των έργων νοσηλευομένων συγγραφέων από την πλευρά της νοσηλευτικής, της γλωσσολογίας και της ψυχανάλυσης: η ψύχωση του Μιχαήλ Μητσάκη: συγγραφική δημιουργία και συνθήκες νοσηλείας | Δημητράκος, Ιωάννης Ν. | |
2013 | Σχέση συνεργατικών στάσεων και συμπεριφορών: κοινωνικοί, περιβαλλοντικοί - καταστασιακοί για προδιαθεσικοί παράγοντες | Σωτηρίου, Πηνελόπη Κ. | |
1994 | ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ | Καραγιάννης, Δημήτριος Θ. | |
2017 | Σχολική βία: διερεύνηση των χαρακτηριστικών του θύτη και του θύματος, ο ρόλος της σχολικής κοινότητας και της οικογένειας στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του φαινομένου | Καούρη, Χριστίνα Γ. | |
2014 | Σχολική ψυχολογική υποστήριξη για την ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης των παιδιών με νοητική καθυστέρηση: ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνύπαρξης | Βασιλειάδης, Ηλίας Π. | |
2014 | Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση στο γυμνάσιο: ο ρόλος των εξωγενών και των ενδογενών χαρακτηριστικών του σχολείου στο πλαίσιο της οικοσυστημικής προσέγγισης | Κάπαρη, Κωνσταντίνα Δ. | |
2020 | Σχολικός εκφοβισμός σε μαθητές/ριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την προσκόλληση στο σχολείο και την χρήση ουσιών | Κουφάκη, Ειρήνη Ι. | |
2007 | Σωματική κακοποίηση γυναικών από τον σύντροφό τους και η αντιμετώπιση του φαινομένου από την αστυνομία | Γάτσας, Βασίλειος | |
2023 | Τhe inclusion of children with functional neurodevelopmental disorders (high functioning autism) in the greek formal education before and during the covid-19 pandemic: teachers’ perceptions and attitudes on the inclusion of children with functional autism, the bidirectional influences in the classroom and the inclusion processes | Φοδελιανάκης, Αντώνιος Κ. | |
2023 | Τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών προσχολικής ηλικίας 4-6 ετών με και χωρίς αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή: μια διαχρονική μελέτη | Καλλιοντζή, Ελένη Π. | |
1999 | Τα ήσυχα παιδιά | Κύρου-Θωμά, Νίκη | |
2007 | Τα ιδιαίτερα ψυχολογικά χαρακτηριστικά των ωτορινολαρυγγολογικών αλλεργικών ασθενών | Γκέλης, Νικόλαος Δ. | |
2005 | Τα κινούμενα σχέδια του Walt Disney και ο μικρόκοσμος των Πόκεμον: αναπαραστάσεις των παιδιών ηλικίας 8-12 ετών | Σιούτας, Νικόλαος Κ. | |
2014 | Τα παράπονα υποκειμενικής υγείας των Ελλήνων εφήβων μαθητών και διερεύνηση των σχετιζόμενων με αυτά παραγόντων | Πετανίδου, Δήμητρα Ν. | |
2007 | Ταυτότητες φύλου στην οικογένεια: γονεϊκές πεποιθήσεις και πρακτικές και η υποκειμενική εμπειρία του ανδρισμού και της θηλυκότητας εκ μέρους των εφήβων | Μαζηρίδου, Ευδοξία Π. | |
2008 | Ταυτότητες φύλου στο λόγο μαθητών και μαθητριών εφηβικής ηλικίας για την εργασία | Καραμπατζάκη, Δέσποινα Ν. | |