Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1992ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣΘεοδοσοπούλου-Παπαλόη, Βασιλική
2014Συμπεριφορές αποφυγής κατά τη σχολική και εφηβική ηλικία: η περίπτωση των στρατηγικών αυτο-υπονόμευσης και της αποφυγής αναζήτησης βοήθειαςΧατζηκυριάκου, Γλυκερία Α.
2023Συμπεριφορές δεσμού βρεφών που μεγαλώνουν σε ίδρυμα και βρεφών που μεγαλώνουν στις οικογένειές τουςΚαραδημούλα, Δήμητρα Ε.
2012Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance): η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσειςΟικονόμου, Φωτεινή Γ.
2014Συναισθηματική υπολογιστική και εκπαίδευση: έξυπνες τεχνικές ανίχνευσης του συναισθήματος και προαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίαςΚλάδος, Μανούσος Α.
2007Σύνδρομο Down και οικογένεια στην Ελλάδα: η παροχή κοινωνικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών στα άτομα με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους (μια διεπιστημονική προσέγγιση)Σιούτης, Στέργιος
2015Συνεργατική μάθηση σε δυνητικές κοινότητες: κοινωνιοψυχολογική και παιδαγωγική προσέγγισηΤζαναβάρης, Σπυρίδων-Διονύσιος Γ.
1996ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΑΔΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣΠροδρομίτης, Γεράσιμος
2013Συστήματα αξιών και πρόσληψη εργασιακού περιβάλλοντος υποψηφίων στελεχών επιχειρήσεων: διαπολιτισμική μελέτηΠανταζή, Λαμπρινή Β.
2014Συστηματική αποτίμηση τεκμηρίων για την αποτελεσματικότητα της ψυχοθεραπείαςΔραγκιώτη, Ελένη Χ.
2014Συσχέτιση νευρογνωστικών ελλειμμάτων με ψυχοπαθολογικές παραμέτρους στη σχιζοφρένειαΣπυρίδη, Στυλιανή Σ.
2015Συσχέτιση της συναισθηματικής νοημοσύνης των νοσηλευτών που εργάζονται σε ΜΕΘ και των ψυχολογικών τους εκδηλώσεωνΚοντού, Χριστίνα Κ.
2021Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος σε παιδιά πρώιμης εφηβείας για την μείωση του αισθήματος του φόβου - άγχους και την αλλαγή στάσεων αναφορικά με το πλαίσιο του θανάτουΔικαίου, Γιαννούλα Π.
2022Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων εκπαίδευσης-ψυχαγωγίας στη συνεκπαίδευση: τα διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και οι οπτικοακουστικές τέχνες ως γέφυρα ανάμεσα σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή /και αναπηρίαΚαϊμάρα, Πολυξένη Χ.
2020Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης στο απολαμβάνειν και εφαρμογή του σε ομαδικό πλαίσιοΧαρισιάδης, Αλέξανδρος Λ.
1998ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ , ΑΙΤΙΩΔΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡ ΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΔΟΜΙ...Μπονώτη, Φωτεινή
2017Σχέσεις μεταξύ εργαζόμενης μνήμης, επιτελικών γνωστικών λειτουργιών και αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά νηπιαγωγείου και Α' δημοτικούΧατζηγεωργιάδου, Σοφία Δ.
2014Σχέση ηθικής ανάπτυξης με χαρακτηριστικά προσωπικότητας μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής: συγκριτική μελέτη σε αστικά, ημιαστικά και περιφερειακά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΚαραμαύρου, Σοφία Κ.
2013Σχέση μεταξύ των αντιλαμβανόμενων διακρίσεων και του επιπολιτισμού με την προσαρμογή και την ψυχική υγεία μεταναστών εφήβων: μία διαχρονική μελέτηΠαπαθανασίου, Αθανασία-Χρυσούλα Μ.
2017Σχέση νοσηλείας, ψυχανάλυσης και λογοτεχνίας: ανάλυση των έργων νοσηλευομένων συγγραφέων από την πλευρά της νοσηλευτικής, της γλωσσολογίας και της ψυχανάλυσης: η ψύχωση του Μιχαήλ Μητσάκη: συγγραφική δημιουργία και συνθήκες νοσηλείαςΔημητράκος, Ιωάννης Ν.