Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2018 | Συμβολή στη μελέτη της κλινικής του εφήμερου: όψεις του ψυχικού τραύματος και της διαδικασίας ανάκαμψης | Φαρσαλιώτης, Στυλιανός Β. | |
2015 | Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενήλικες για τη διακοπή καπνίσματος | Γρατσάνη, Σταματία Β. | |
1992 | ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ | Θεοδοσοπούλου-Παπαλόη, Βασιλική | |
2014 | Συμπεριφορές αποφυγής κατά τη σχολική και εφηβική ηλικία: η περίπτωση των στρατηγικών αυτο-υπονόμευσης και της αποφυγής αναζήτησης βοήθειας | Χατζηκυριάκου, Γλυκερία Α. | |
2023 | Συμπεριφορές δεσμού βρεφών που μεγαλώνουν σε ίδρυμα και βρεφών που μεγαλώνουν στις οικογένειές τους | Καραδημούλα, Δήμητρα Ε. | |
2012 | Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance): η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις | Οικονόμου, Φωτεινή Γ. | |
2014 | Συναισθηματική υπολογιστική και εκπαίδευση: έξυπνες τεχνικές ανίχνευσης του συναισθήματος και προαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας | Κλάδος, Μανούσος Α. | |
2007 | Σύνδρομο Down και οικογένεια στην Ελλάδα: η παροχή κοινωνικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών στα άτομα με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους (μια διεπιστημονική προσέγγιση) | Σιούτης, Στέργιος | |
2015 | Συνεργατική μάθηση σε δυνητικές κοινότητες: κοινωνιοψυχολογική και παιδαγωγική προσέγγιση | Τζαναβάρης, Σπυρίδων-Διονύσιος Γ. | |
1996 | ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΑΔΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ | Προδρομίτης, Γεράσιμος | |
2013 | Συστήματα αξιών και πρόσληψη εργασιακού περιβάλλοντος υποψηφίων στελεχών επιχειρήσεων: διαπολιτισμική μελέτη | Πανταζή, Λαμπρινή Β. | |
2014 | Συστηματική αποτίμηση τεκμηρίων για την αποτελεσματικότητα της ψυχοθεραπείας | Δραγκιώτη, Ελένη Χ. | |
2014 | Συσχέτιση νευρογνωστικών ελλειμμάτων με ψυχοπαθολογικές παραμέτρους στη σχιζοφρένεια | Σπυρίδη, Στυλιανή Σ. | |
2015 | Συσχέτιση της συναισθηματικής νοημοσύνης των νοσηλευτών που εργάζονται σε ΜΕΘ και των ψυχολογικών τους εκδηλώσεων | Κοντού, Χριστίνα Κ. | |
2021 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος σε παιδιά πρώιμης εφηβείας για την μείωση του αισθήματος του φόβου - άγχους και την αλλαγή στάσεων αναφορικά με το πλαίσιο του θανάτου | Δικαίου, Γιαννούλα Π. | |
2022 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων εκπαίδευσης-ψυχαγωγίας στη συνεκπαίδευση: τα διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα και οι οπτικοακουστικές τέχνες ως γέφυρα ανάμεσα σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή /και αναπηρία | Καϊμάρα, Πολυξένη Χ. | |
2020 | Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης στο απολαμβάνειν και εφαρμογή του σε ομαδικό πλαίσιο | Χαρισιάδης, Αλέξανδρος Λ. | |
1998 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ , ΑΙΤΙΩΔΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΡ ΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΔΟΜΙ... | Μπονώτη, Φωτεινή | |
2017 | Σχέσεις μεταξύ εργαζόμενης μνήμης, επιτελικών γνωστικών λειτουργιών και αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά νηπιαγωγείου και Α' δημοτικού | Χατζηγεωργιάδου, Σοφία Δ. | |
2014 | Σχέση ηθικής ανάπτυξης με χαρακτηριστικά προσωπικότητας μαθητών/μαθητριών στο μάθημα της φυσικής αγωγής: συγκριτική μελέτη σε αστικά, ημιαστικά και περιφερειακά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Καραμαύρου, Σοφία Κ. | |