Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2020Προαγωγή υγείας και συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης: σύγκριση μεταξύ εργασιακών ομάδων και στρατηγικές βελτίωσης συμπεριφοράς που σχετίζονται με την υγείαΣπανός, Κωνσταντίνος Β.
2002Προβλήματα στο φωνητικό - φωνολογικό επίπεδο τηε γλώσσας παιδιών σχολικής ηλικίας και οι επιπτώσεις τους στη μάθησηΒούλγαρης, Δημήτριος Γ.
2010Προβληματική & εφαρμογές της επιστημονικά τεκμηριωμένης αποτελεσματικότητας της ψυχοθεραπείαςΚουστένη, Ιωάννα Δ.
2004Πρόγραμμα παρέμβασης για την καλλιέργεια της μνημονικής ικανότητας και την ανάπτυξη βασικών αριθμητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΖεργιώτης, Ανδρέας Ν.
2019Πρόγραμμα πρόληψης της κατάθλιψης σε εφήβους: συγκριτική μελέτη προγράμματος γνωστικής συμπεριφορικής παρέμβασης και διαλεκτικής συμπεριφορικής παρέμβασηςΤσιλιγγίρη, Χριστίνα Π.
2018Πρόγραμμα συμβουλευτικής παρέμβασης πρωτογενούς πρόληψης των εξαρτήσεων σε φοιτητές / τριες που διανύουν την περίοδο της αναδυόμενης ενηλικίωσηςΛοϊζου, Δωροθέα Ν.
2023Προεγχειρητική και μετεγχειρητική αξιολόγηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ψυχική υγεία της γυναικολογικής ασθενούς με Ca μαστού και τη δυναμική της οικογένειάς τηςΧάρος, Δημήτριος Ν. 
2019Πρόληψη και αντιμετώπιση ψυχοσωματικών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων σε ανέργους σε περίοδο κοινωνικοοικονομικής κρίσης: εφαρμογή και αξιολόγηση ομαδικής παρέμβασης με βάση τη θεραπεία αποδοχής και δέσμευσηςΚαρατζά, Χαρίκλεια Γ.
2021Πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση συμπτωμάτων κατάθλιψης, άγχους ή στρες: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός ομαδικού ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος Θετικής ΨυχολογίαςΚοτσώνη, Αικατερίνη Θ.
2023Προσανατολισμοί στόχων επίτευξης εφήβων μαθητών/τριών και οι σχέσεις τους με τους αντιληπτούς στόχους των εκπαιδευτικών, τη συμμετοχή και την επίδοση στο μάθημα των Αρχαίων ΕλληνικώνΚαραστεργίου, Ελένη Α.
2006Προσκόλληση εφήβων και νεαρών ενηλίκων : επιπτώσεις στην αυτο-αντίληψη και στις στενές διαπροσωπικές σχέσειςΔασκάλου, Βασιλική Π.
2017Προσλαμβανόμενες διεργασίες επιπολιτισμοποίησης μεταναστών και γηγενών: συμβολή στην υπόθεση της πολιτισμικής σύγκλισηςΘεοδώρου, Ουρανία Θ.
2012Προσλαμβανόμενη διαπροσωπική κυριαρχία εντός ιεραρχικών διαρθρώσεων: η εμπειρία της εξουσίας και οι συνέπειές της σε γνωστικές διεργασίες, στάσεις και συμπεριφοράΒασιλικός, Ερρίκος Α.
2008Προς μία γνωστική θεωρία κοινωνικής συναλλαγής: τα κίνητρα στη συναλλαγή και στη διαπραγμάτευσηΑρβανίτης, Αλέξιος
2008Προσομοίωση κοινωνικών συστημάτων με χρήση νέων τεχνολογιών: η διερεύνηση της τοπολογίας στο μοντέλο πολλαπλών κανονιστικών ισορροποιώνΚουλούρης, Ανδρέας Γ.
2014Προσωπικές και εργασιακές παράμετροι που επηρεάζουν την ετοιμότητα, την κινητοποίηση και την επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για περιθανάτια αγωγήΧατζηνικολάου, Σοφία Τ.
2009Πρότυπα γνωστικής δυσλειτουργίας στη σκλήρυνση κατά πλάκαςΓιογκαράκη, Ερασμία Δ.
2023Προωρότητα νεογνών: άγχος και κατάθλιψη γονέωνΙωάννου, Ιωάννα Δ.
2015Πρώιμα δυσλειτουργικά σχήματα και ψυχολογική λειτουργικότητα φοιτητών: σχέση με συμπτώματα ΔΕΠ/Υ και γονεϊκές συμπεριφορές κατά την παιδική ηλικίαΑγγελή, Αικατερίνη Κ.
2019Πρώιμες αλληλεπιδράσεις μητέρων με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα με τα βρέφη τουςΚαραγιάννη, Ελένη-Μιχαλίτσα Π.