Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Προαγωγή υγείας και συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης: σύγκριση μεταξύ εργασιακών ομάδων και στρατηγικές βελτίωσης συμπεριφοράς που σχετίζονται με την υγεία | Σπανός, Κωνσταντίνος Β. | |
2002 | Προβλήματα στο φωνητικό - φωνολογικό επίπεδο τηε γλώσσας παιδιών σχολικής ηλικίας και οι επιπτώσεις τους στη μάθηση | Βούλγαρης, Δημήτριος Γ. | |
2010 | Προβληματική & εφαρμογές της επιστημονικά τεκμηριωμένης αποτελεσματικότητας της ψυχοθεραπείας | Κουστένη, Ιωάννα Δ. | |
2004 | Πρόγραμμα παρέμβασης για την καλλιέργεια της μνημονικής ικανότητας και την ανάπτυξη βασικών αριθμητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά | Ζεργιώτης, Ανδρέας Ν. | |
2019 | Πρόγραμμα πρόληψης της κατάθλιψης σε εφήβους: συγκριτική μελέτη προγράμματος γνωστικής συμπεριφορικής παρέμβασης και διαλεκτικής συμπεριφορικής παρέμβασης | Τσιλιγγίρη, Χριστίνα Π. | |
2018 | Πρόγραμμα συμβουλευτικής παρέμβασης πρωτογενούς πρόληψης των εξαρτήσεων σε φοιτητές / τριες που διανύουν την περίοδο της αναδυόμενης ενηλικίωσης | Λοϊζου, Δωροθέα Ν. | |
2023 | Προεγχειρητική και μετεγχειρητική αξιολόγηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ψυχική υγεία της γυναικολογικής ασθενούς με Ca μαστού και τη δυναμική της οικογένειάς της | Χάρος, Δημήτριος Ν. | |
2019 | Πρόληψη και αντιμετώπιση ψυχοσωματικών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων σε ανέργους σε περίοδο κοινωνικοοικονομικής κρίσης: εφαρμογή και αξιολόγηση ομαδικής παρέμβασης με βάση τη θεραπεία αποδοχής και δέσμευσης | Καρατζά, Χαρίκλεια Γ. | |
2021 | Πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση συμπτωμάτων κατάθλιψης, άγχους ή στρες: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός ομαδικού ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος Θετικής Ψυχολογίας | Κοτσώνη, Αικατερίνη Θ. | |
2023 | Προσανατολισμοί στόχων επίτευξης εφήβων μαθητών/τριών και οι σχέσεις τους με τους αντιληπτούς στόχους των εκπαιδευτικών, τη συμμετοχή και την επίδοση στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών | Καραστεργίου, Ελένη Α. | |
2006 | Προσκόλληση εφήβων και νεαρών ενηλίκων : επιπτώσεις στην αυτο-αντίληψη και στις στενές διαπροσωπικές σχέσεις | Δασκάλου, Βασιλική Π. | |
2017 | Προσλαμβανόμενες διεργασίες επιπολιτισμοποίησης μεταναστών και γηγενών: συμβολή στην υπόθεση της πολιτισμικής σύγκλισης | Θεοδώρου, Ουρανία Θ. | |
2012 | Προσλαμβανόμενη διαπροσωπική κυριαρχία εντός ιεραρχικών διαρθρώσεων: η εμπειρία της εξουσίας και οι συνέπειές της σε γνωστικές διεργασίες, στάσεις και συμπεριφορά | Βασιλικός, Ερρίκος Α. | |
2008 | Προς μία γνωστική θεωρία κοινωνικής συναλλαγής: τα κίνητρα στη συναλλαγή και στη διαπραγμάτευση | Αρβανίτης, Αλέξιος | |
2008 | Προσομοίωση κοινωνικών συστημάτων με χρήση νέων τεχνολογιών: η διερεύνηση της τοπολογίας στο μοντέλο πολλαπλών κανονιστικών ισορροποιών | Κουλούρης, Ανδρέας Γ. | |
2014 | Προσωπικές και εργασιακές παράμετροι που επηρεάζουν την ετοιμότητα, την κινητοποίηση και την επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για περιθανάτια αγωγή | Χατζηνικολάου, Σοφία Τ. | |
2009 | Πρότυπα γνωστικής δυσλειτουργίας στη σκλήρυνση κατά πλάκας | Γιογκαράκη, Ερασμία Δ. | |
2023 | Προωρότητα νεογνών: άγχος και κατάθλιψη γονέων | Ιωάννου, Ιωάννα Δ. | |
2015 | Πρώιμα δυσλειτουργικά σχήματα και ψυχολογική λειτουργικότητα φοιτητών: σχέση με συμπτώματα ΔΕΠ/Υ και γονεϊκές συμπεριφορές κατά την παιδική ηλικία | Αγγελή, Αικατερίνη Κ. | |
2019 | Πρώιμες αλληλεπιδράσεις μητέρων με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα με τα βρέφη τους | Καραγιάννη, Ελένη-Μιχαλίτσα Π. | |