Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2014Σκάνδαλα και πολιτική επικοινωνία: ΜΜΕ, πολιτικό πεδίο, κοινή γνώμηΗλιοπούλου, Κωνσταντίνα Π.
2002Σκιαγράφηση της εξελικτικής διαμόρφωσης του δικαίου των εντύπων και οπτικοακουστικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Κυπριακή ΔημοκρατίαΚούρος, Κυριάκος
2008Στο άντρο της φαινομενικότητας: Από τα ομοιώματα της κλασικής αισθητικής στα μοντέλα ψηφιακής προσομοίωσηςΓκινοσάτης, Δημήτριος Ν.
2008Στρατηγικές επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων σε διαδικασία διαπραγμάτευσηςΣακάς, Δαμιανός Π.
2016Στρατηγικές πολιτιστικής διαχείρισης στο ελληνικό κοινό κλασικής μουσικής και όπερας: εμπειρική έρευνα και προτάσεις ανάπτυξηςΧατζηχρήστου, Ναυσικά Ν.
2003Στρατηγική διοίκηση και marketing. Ασκήσεις διαλλακτικότητας: από τις στρατηγικές συμμαχίες στο benchmarking και στον συν-ανταγωνισμόΜαλλέρου, Αθανασία
2010Στρατηγικός σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων εξωτερικής αξιολόγησης σχολικής μονάδαςΚωνσταντινίδης, Νικόλαος Λ.
2015Συγκρούσεις, συλλογικό τραύμα και η ανάπτυξη της ομάδας και της ομαδικότητας σε ομάδες φοιτητών στη Δυτική Όχθη και το ΙσραήλΜάστορα, Ευαγγελία Ν.
2013Σύγχρονες μορφές δημοσιότητας, νέα μέσα και πολιτική: η αέναη διελκυστίνδα ανάμεσα στην ελευθερία και την επιτήρησηΡήγου, Μαρίνα 
2022Συμμετοχική δημοσιογραφία: πρακτικές, προκλήσεις και προοπτικέςΣαρίδου, Θεοδώρα Α. 
2021Συμπεριφορά καταναλωτή στους δικτυακούς τόπους των επώνυμων ειδησεογραφικών μέσων (news media brands): μελέτη ενός μοντέλου μάρκετινγκ στην Ελλάδα, τις ΗΠΑ και την ΙνδίαΡίσκος, Κυριάκος Α. 
2005Συνεργασίες επιστημονικών βιβλιοθηκών σε ψηφιακό περιβάλλον: μια συστημική προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότηταςΤσιμπόγλου, Φίλιππος Χ.
2021Συνθήματα και οικονομική κρίση: σημάδια περιθωριοποίησης ή ενεργή ομάδα;Αγγουράκη, Εμμανουέλα Μ.
2012Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού (λογισμικού) υλικού μέσω Η/Υ: μια στρατηγική για την επίτευξη της περιβαλλοντική ευαισθητοποίησης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΛούντζη, Μαρία
2001Τα δημόσια αρχεία στη ρωμαϊκή ΑίγυπτοΑναγνώστου, Αριστοτέλης Ε.
2014Τα ιεραποστολικά περιοδικά και η αποτύπωση της ορθόδοξης μαρτυρίας κατά τη μεταπολεμική περίοδο: επικοινωνιακή προσέγγισηΤσιρέβελος, Νικόλαος Γ.
2009Τέχνη και πολιτική: οι μεταμορφώσεις του ρεαλισμού μέσα από το έργο του Χρήστου Μποκόρου, της Βάνας Ξένου, του Γιώργου Ρόρρη και του Εδουάρδου ΣακαγιάνΒενιεράκη, Ειρήνη
2012Τεχνικές εύρεσης, αναδιαμόρφωσης, επαναστόχευσης και αξιοποίησης μαθησιακών αντικειμένων της ιατρικής εκπαίδευσης στο διαδίκτυο με χρήση νέων τεχνολογιών και διεθνών προτύπωνΚωνσταντινίδης, Στάθης Θ. 
2018Τεχνολογίες μη γραμμικών μέσων επικοινωνίας για τη διαχείριση του πολιτισμού: η περίπτωση της ΘεσσαλονίκηςΨωμαδάκη, Οφηλία Ι.
2021Τμηματοποίηση των ψηφοφόρων στο πλαίσιο του πολιτικού μάρκετινγκ: ανάλυση των κινήτρων και της συμπεριφοράς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςΜόχλα, Βάγια Δ.