Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2022 | Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο | Πέικος, Γεώργιος Σ. | |
2010 | Φιλοδοξίες και προσδοκίες μαθητών και γονέων για σπουδές και επαγγέλματα στις Κυκλάδες: διαμορφωτικοί τους παράγοντες | Κλουβάτος, Κωνσταντίνος Γ. | |
2021 | Φοιτητική συμμετοχή στη διακυβέρνηση: η περίπτωση του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών | Παπαϊωάννου, Ολυμπία Α. | |
2023 | Φοιτώντας-υπηρετώντας σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας: ιστορίες ζωής εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών | Μωυσιάδης, Λάζαρος Σ. | |
2011 | Φύλο και αξιοποίηση του νέου τεχνολογικά εμπλουτισμένου περιβάλλοντος το οποίο διαμορφώνεται με την εισαγωγή των υπολογιστών στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Κασσώτη, Όλγα Γ. | |
2015 | Φύλο και εκπαιδευτική διαδικασία: στάσεις και συμπεριφορές των Ελλήνων δασκάλων ανάλογα με το φύλο τους απέναντι σε μαθητές και μαθήτριες στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας | Ψιλού, Ελένη Κ. | |
2023 | Φύλο και εσπερινά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (λύκεια και ΕΠΑΛ): η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης | Ευσταθιάδου, Άννα Δ. | |
2012 | Φύλο και τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΤΠΕ): η περίπτωση των φιλολογικών μαθημάτων | Παλάζη, Χρυσάνθη Β. | |
2023 | Φύλο και φυσικές επιστήμες: διδάσκοντας για τις επιστημόνισσες και το έργο τους | Μποταΐτη, Αρετή Ε. | |
2018 | Φύση και αγωγή στη διαδικασία διαμόρφωσης της προσωπικότητας: εξέταση των ιδεών των Ζ.Ζ. Ρουσσώ, Μ. Μοντεσσόρι, Κ. Ρότζερς και Λ. Βυγκότσκι | Καπλάνη, Θάλεια-Παρασκευή Γ. | |
2007 | Φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών | Καρύδας, Απόστολος Κ. | |
2018 | Φυσική δραστηριότητα και πιθανές κινητικές δυσκολίες: η επίδρασή τους στην κοινωνική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση ατόμων με αυτισμό | Γκατζόγια, Δήμητρα Ν. | |
2022 | Φυσική δραστηριότητα στο σχολείο και τον ελεύθερο χρόνο, διατροφικές συνήθειες, συνήθειες ύπνου και κοινωνικό-οικονομικά χαρακτηριστικά παιδιών δημοτικού στην περιοχή Θράκης | Δαμπουδάνη, Νίκη Α. | |
2011 | Φυσικο-επιστημονική γνώση: ανάλυση του μετασχηματισμού της στον ελληνικό ιστοχώρο | Ματζάκος, Πέτρος Α. | |
2014 | Φωνολογική διαβάθμιση των #CC της ΝΕ: γραμματική μοντελοποίηση και διδακτικές εφαρμογές για την ελληνική ως Γ2 | Μητσιάκη, Μαρία Ι. | |
2001 | Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του δημοτικού σχολείου | Παπάνης, Ευστράτιος | |
2017 | Χαρακτηριστικά και αξίες του σωφρονιστικού πληθυσμού των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων και παρεχόμενη εκπαίδευση | Πέτσας, Ιωάννης Α. | |
1992 | ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΝΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΥΛΙΚΟ. ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Τρίμη, Ελισάβετ | |
2012 | Χαρτογραφία και εκπαίδευση: κατανόηση και αξιοποίηση δισδιάστατων και τρισδιάστατων χαρτών για την ανάπτυξη της χωρικής αντίληψης σε μαθητές Α/βάθμιας εκπαίδευσης | Αποστολοπούλου, Αικατερίνη Π. | |
2000 | Χαρτογραφία και χάρτες αφής | Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Σ. | |