Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2020Θεατρικές μέθοδοι και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα του Μανδύα του ΕιδικούΚοσμά, Γεωργία-Μυρσίνη Ν.
2019Θεραπευτικές ιδιότητες του γραπτού λόγου: προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου και άγχος μαθητών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠαπατρέχα, Βιργινία Μ.
2000Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικώνΒρυνιώτη, Καλλιόπη Π.
2021Θεσμικός εκδημοκρατισμός του σύγχρονου πανεπιστημίουΠαπανικολάου, Βάια Κ.
2024Θεωρία πολυπλοκότητας, επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα των κοινωνικών επιστημών: εφαρμογή της ανάλυσης δικτύων στις αναπαραστάσεις γνωσιολογικών πεποιθήσεωνΓκέβρου, Μαρία Σ. 
2021Θεωρίες και πρακτικές για την εννοιολόγηση και τη διδακτική εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών: η έννοια της "μεταβολής" και η δυνατότητα επιρροής της στη διδασκαλία βασικών εννοιών της ανάλυσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευσηΡεμούνδου, Δήμητρα Ι.
2014Θρησκευτικός γραμματισμός: τρείς περιπτώσεις ορθόδοξου λόγουΔιαμαντής, Φώτιος Κ.
1983ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝΜπίμπου-Κουτσούκου, Αγάθη
2008Ιατρική εκπαίδευση: σύγχρονες προτάσεις διδακτικής-μεθοδολογίας για την ιατρική εκπαίδευση στην Ελλάδα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο: το παράδειγμα της ΩΡΛ.Ραμουτσάκη, Ιωάννα Ά.
2005Ιδέες και αναπαραστάσεις μικρών παιδιών για τις τεχνολογίες της καθημερινής ζωής. Μια εποικοδομητική διδακτική προσέγγιση της τεχνολογί...Τασιός, Αθανάσιος
1994ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΒΛΑΧΩΝ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ (1850-1913)Κολτσίδας, Αντώνιος
2008Ικανότητα αναγνώρισης μαθητών με κινητική αδεξιότητα από καθηγητές φυσικής αγωγής, δάσκαλους και γονείςΚυπαρίσσης, Μιχαήλ Κ.
2019Ικανότητα ανίχνευσης παιδιών με αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού από δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής και νηπιαγωγούς με τη χρήση της λίστας παρατήρησης της δέσμης κινητικής αξιολόγησης MABC-2Δημητροπούλου, Δήμητρα Α.
2014Ικανότητες απόδοσης των ηγετών εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και συσχέτισή τους με χαρακτηρολογικές παραμέτρουςΑναστασίου, Αδάμος Α.
2007Ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης και αγορά εργασίας 1993-2003: μια εμπειρική έρευνα στο Νομό ΑχαΐαςΓεωργιάδης, Δημήτριος Θ.
2012Ιστορία και εκπαίδευση ενηλίκων: τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και η προσέγγιση του κοινωνικού και ιστορικού γραμματισμούΣακκά, Βασιλική Ζ.
2012Ιστορία και πολιτισμός: ξυλογλυπτική και ξυλογλύπτες στην ελληνική Θράκη από το 1930 έως το 2011: πρωτογενές υλικό και αξιοποίηση στην εκπαίδευσηΕλευθερίου, Πιπίνη Ε.
2013Ιστορία και προσχολή αγωγή: από τα αναλυτικά προγράμματα στις εκπαιδευτικές εφαρμογέςΦαρδή, Κυριακή Κ.
2014Ιστορία του τουρκικού εκπαιδευτικού συστήματος και απόψεις των πανεπιστημιακών για τη διδασκαλία της ιστορίας: ιδεολογία και κριτικήΦιλιππίδου, Ελένη Γ.
2002Ιστορικά γεγονότα και ιδεολογήματα κατά τη διδασκαλία της ιστορίας στη δεκαετία 1950-1960 στο δημοτικό: ερευνητικές προσεγγίσειςΕμμανουηλίδου, Ευμορφία Χ.