Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2021 | Γεγονότα, αφηγήσεις και πολιτικές μνήμης για την Κρήτη της κατοχικής περιόδου: ερευνητική συμβολή στη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στη Γενική Εκπαίδευση | Βελεγράκη, Άννα Κ. | |
1978 | ΓΕΝΕΣΙΣ, ΕΞΕΛΙΞΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΠΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ... | Μάνος, Κωνσταντίνος | |
2005 | Γενετική μελέτη της σχολικής επίδοσης και γνωστικά χαρακτηριστικά πρώϊμων αναγνωστών | Κουτσουράκη, Στυλιανή Ι. | |
2014 | Γεωργία ακριβείας - τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών των νέων γεωργών στην Κεντρική Μακεδονία | Κούντιος, Γεώργιος Α. | |
2014 | Γιορτές στο νηπιαγωγείο: η εθνική και θρησκευτική τους διάσταση: μια εθνογραφική μελέτη | Κιρκινέ, Ευαγγελία Α. | |
2019 | Γλώσσα, εκπαιδευτική ηγεσία και φύλο-ανάλυση λόγου γυναικών σε υπεύθυνες θέσεις | Ματζιούρη, Αποστολία Μ. | |
2020 | Γλώσσα και ιδεολογία στη διδακτική πράξη φιλολόγων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Παρασκευά, Μαρία Χ. | |
2010 | Γλώσσα, πολιτική και παιδεία στο δελτίο του εκπαιδευτικού ομίλου (1911-1924) | Ρογάρη, Γεωργία Π. | |
2019 | Γλωσσικές απεικονίσεις του φόβου σε σύγχρονα δημοσιογραφικά κείμενα που αφορούν στην οικονομική κρίση και η παιδευτική τους σημασία | Θεοδωρόπουλος, Εμίλ Β. | |
2016 | Γλωσσικές και γνωστικές συνιστώσες των διαταραχών λόγου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας | Παππά, Μαρία Δ. | |
2018 | Γλωσσική διδασκαλία στην Α΄ δημοτικού: συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμού | Τύμπα, Ευαγγελία Α. | |
2020 | Γλωσσική διδασκαλία στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου με βάση την κατανόηση και παραγωγή κειμένων: μια διδακτική παρέμβαση | Καρανταΐδου, Σταυρούλα Α. | |
2017 | Γλωσσική εκπαίδευση και σχολικός λόγος στις ομαδοσυνεργατικές διδακτικές πρακτικές | Παυλίδου, Μαρία Θ. | |
2007 | Γλωσσική κωδικοποίηση του εννοιολογικού πεδίου της κίνησης: κυριολεξία και μεταφορά στα ελληνικά παιδιών και ενηλίκων | Σελίμης, Ευστάθιος | |
2009 | Γλωσσολογική και ψυχογλωσσολογική μελέτη των παγιωμένων ρηματικών φράσεων με σταθερό υποκείμενο της Νέας Ελληνικής: μορφοσυντακτική ανάλυση, σημασιολεξική διαβάθμιση και επεξεργασία από παιδιά σχολικής ηλικίας. | Μίνη, Μαριάννα Ν. | |
2009 | Γνώσεις και στάσεις τυπικών και δυσλεξικών μαθητών του δημοτικού σχολείου απέναντι σε περιβαλλοντικά προβλήματα: Συγκριτική μελέτη | Δημακοπούλου, Μαρία Μ. | |
1984 | ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ | Κονδύλης, Δήμος | |
2021 | Γνώσεις περιεχομένου και παιδαγωγικές γνώσεις περιεχομένου εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ποιότητα διδασκαλιών στους ρητούς αριθμούς | Κυριακορεΐζη, Αικατερίνη Χ. | |
2012 | Γνώση και ταυτότητες στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πολιτικών ανώτατης εκπαίδευσης: το παράδειγμα των προγραμμάτων σπουδών για την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα | Σαρακινιώτη, Αντιγόνη Γ. | |
2004 | Γνωστικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας που βρίσκονται σς επικινδυνότητα να αναπτύξουν σχολικές δυσκολίες: ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα πρώϊμης εκπαίδευσης μέσω αναλυτικών μεθόδων | Αναγνωστοπούλου, Ελένη Σ. | |