Ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στην εκπαίδευση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ)

Περίληψη

Η Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (ΕΒΑ) θεωρείται ως η εκπαίδευση που μπορεί να βοηθήσει και να υποστηρίξει τα νέα άτομα να αναπτύξουν στάσεις, δεξιότητες και γνώσεις προκειμένου να είναι σε θέση να λαμβάνουν καλά τεκμηριωμένες αποφάσεις για ένα βιώσιμο μέλλον. Η Πληροφορική διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο στην ΕΒΑ, καθώς υποστηρίζει σημαντικά την πρόσβαση σε πληροφορίες για τη βιωσιμότητα, και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, εργαλείων και υπηρεσιών για αυτό το σκοπό. Ως εκ τούτου, η πρόκληση της σύνδεσης της βιωσιμότητας με την εκπαίδευση της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) είναι επιτακτική για την ενίσχυση της μετασχηματιστικής μάθησης προς την ΒΑ. Για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, ο γενικός σκοπός αυτής της διατριβής είναι να διερευνήσει και να συνεισφέρει νέα και γενικεύσιμα συμπεράσματα σχετικά με τις επιπτώσεις της ενσωμάτωσης της βιωσιμότητας στην εκπαίδευση ΤΠΕ στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένης της ανώτερης δευτεροβάθμιας και τριτο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Education for Sustainable Development (ESD) has been viewed as education that can help and support young people to develop the attitude, skills, and knowledge in order to make well-informed decisions in meeting the developmental and environmental apprehension for a sustainable future. In this context, the UN 2030 Agenda aims to achieve SD in an integrated, indivisible and balanced manner through seventeen Sustainable Development Goals (SDGs). The SDG4, according to its target 4.4, intends to promote ESD by increasing the number of young people with relevant skills for labor market competitiveness, including Information and Communication Technology (ICT) skills. ICT has a fundamental role in collaborating for SD as it significantly supports the access to information for sustainability by directly applying tools and technologies developed for this. Therefore, the challenge of connecting and combining sustainability with ICT education is imperative for enhancing transformative learning to ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56486
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56486
ND
56486
Εναλλακτικός τίτλος
Embedding sustainability in information and communication technology (ICT) education
Συγγραφέας
Αγγελάκη, Μαρία-Ευτυχία (Πατρώνυμο: Βάιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Δουληγέρης Χρήστος
Βέργαδος Δημήτριος
Κοτζανικολάου Παναγιώτης
Σάμψων Δημήτριος
Μπερσίμης Σωτήριος
Τρούσσας Χρήστος
Τρύφωνα Νεκταρία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Επιστήμη ηλεκτρονικών υπολογιστών και Πληροφορική, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Βιωσιμότητα; Βιώσιμη ανάπτυξη; Βιωσιμότητα στην πληροφορική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.