Σύνδεση γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χώρων εργασίας: μεθοδολογική προσέγγιση για την ενσωμάτωση της επαγγελματικής ετοιμότητας: μελέτη περίπτωσης για τις θετικές επιστήμες

Περίληψη

Η ανάπτυξη της επαγγελματικής ετοιμότητας αποτελεί βασική συνιστώσα για την ομαλή και ασφαλή μετάβαση των εφήβων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην ανάληψη ρόλων και καθηκόντων ως μελλοντικό εργατικό δυναμικό με την προϋπόθεση ότι: i) οι έφηβοι έχουν αναπτύξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτεί η αγορά εργασίας και ii) ότι μπορούν να έχουν πρόσβαση στις δυνατότητες που προσφέρονται στα μελλοντικά επαγγελματικά πεδία εργασίας. Η παρούσα διδακτορική διατριβή εξετάζει: α) γνώσεις και δεξιότητες, που είναι απαραίτητες στους απόφοιτους της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την μελλοντική τους απασχόληση, β) μεθοδολογίες που ενσωματώνουν οι εκπαιδευτικοί στα Προγράμματα Σπουδών των Θετικών Επιστημών για την ανάπτυξη, των ζητούμενων από τους χώρους εργασίας, γνώσεων και δεξιοτήτων, γ) στρατηγικές που συμβάλλουν στην σύνδεση και τη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας με τους χώρους εργασίας, ώστε οι μαθητές να λάβουν έγκυρες και ενημερωμένες πληροφορίες για την αγορά εργασίας. Η εξέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The development of career readiness is a key component for the smooth and safe transition of adolescents from Secondary Education to assuming roles and responsibilities as the future workforce provided that: i) adolescents have developed the knowledge and skills required by the labor market and ii) they can access the possibilities offered in their future professional fields of work. This doctoral thesis examines: a) knowledge and skills, which are necessary for graduates of Secondary Education for their future employment, b) methodologies that teachers integrate into the Science Curricula for the development of the required knowledge and skills of the workforce, c) strategies that contribute to the connection and creation of cooperative relationships with workplaces, so that students receive valid and up-to-date information on the labor market. Examining these parameters, as it emerges from the literature review, is important, as the required skills of workplaces differ at a regional ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56413
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56413
ND
56413
Εναλλακτικός τίτλος
The connection between general secondary education and workplaces: a methodological approach for integrating career readiness: case study in sciences
Συγγραφέας
Αργύρη, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Σαράντος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σμυρναίου Ζαχαρούλα
Κυνηγός Πολυχρόνης
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος
Αργυροπούλου Αικατερίνη
Ψυχάρη Γεώργιος
Πόταρη Δέσποινα
Τριανταφύλλου Χρυσαυγή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά ➨ Μαθηματικά, γενικά
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική πολιτική; Επαγγελματική ετοιμότητα; Γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Χώροι εργασίας; Δεξιότητες; STEM; Μαθηματικά; Συμμετοχική παρατήρηση; Σχεδιαστική σκέψη; Μάθηση βάσει εργασίας; Μάθηση βάσει κοινότητας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.