Εκπαίδευση μέσα από υπαίθριες δραστηριότητες και προαγωγή της φυσικής δραστηριότητας

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες, υπήρξε μια δραματική αύξηση στα ποσοστά παχυσαρκίας λόγω της ύφεσης της φυσικής δραστηριότητας (ΦΔ). Σημαντική μείωση της ΦΔ έχει παρατηρηθεί στην εφηβεία που είναι μια κρίσιμη περίοδος της ζωής για τη διαμόρφωση στάσεων. Η παραμονή σε υπαίθριους χώρους πρασίνου και φυσικά περιβάλλοντα είναι περιορισμένη. Αυτή η κατάσταση έχει συνδεθεί αρνητικά με τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία. Η σχολική εκπαίδευση είναι απαραίτητη για την προώθηση της αγωγής υγείας παρέχοντας ευκαιρίες μέσω της εφαρμογής ειδικών προγραμμάτων για την αύξηση των κινήτρων των εφήβων. Οι υπαίθριες δραστηριότητες περιπέτειας θα μπορούσαν να εμπλέξουν τους εφήβους σε συνεργατικές εργασίες ΦΔ συνδυαζόμενες με την πρόκληση. Ο κύριος σκοπός αυτής της μελέτης ήταν να εντοπίσει τα πλεονεκτήματα ενός προγράμματος αγωγής υγείας που στοχεύει στη συμμετοχή των μαθητών σε υπαίθριες δραστηριότητες περιπέτειας που προάγουν την ευημερία. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, η παρούσα έρευνα χωρί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the last decades, there has been a dramatic increase in obesity rates due to the recession of physical activity (PA). A significant decline has been noticed in adolescence which is a critical period of life to form attitudes. Being in outdoor green spaces and natural environments has been low. This situation has been negatively associated with physical, mental and emotional health. School education is essential to promote health education by providing opportunities through specific programme implementation to improve adolescents' motivation. Outdoor adventure activities could engage adolescents in group tasks engaging them in collaborative and challenging PA. The main purpose of this study was to identify the advantages of a health education program aiming to engage students with outdoor adventure activities promoting well-being. To achieve the aforementioned objective, the present research was divided into four stages. The first study took place to adapt the “Motives for Physical A ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56404
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56404
ND
56404
Εναλλακτικός τίτλος
Outdoor education and physical activity promotion
Συγγραφέας
Λαζαρίδης, Αλεξάνδρος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής, Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Διγγελίδης Νικόλαος
Θεοδωράκης Ιωάννης
Κουθούρης Χαρίλαος
Κρομμύδας Χαράλαμπος
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Κομούτος Νικόλαος
Τζέτζης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική δραστηριότητα; Υπαίθριες δραστηριότητες περιπέτειας; Έφηβοι; Ικανοποίηση από τη ζωή; Υποκειμενική ζωτικότητα; Ευημερία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.