Υπολογιστικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική αξιολόγηση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης

Περίληψη

Οι ψηφιακές τεχνολογίες μετασχηματίζουν το χώρο της εκπαίδευσης. Υποστηρίζουν την ανάπτυξη και τη λειτουργία νέων ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης, εντός των οποίων οι διαδικασίες της εκπαιδευτικής αξιολόγησης παρέχονται μέσω υπολογιστικών συστημάτων. Η Υπολογιστικά Υποστηριζόμενη Αξιολόγηση σχετίζεται με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων και διαδικασιών. Περιλαμβάνει συστήματα και εφαρμογές που αυτοματοποιούν παραδοσιακές μεθόδους αξιολόγησης, αλλά και καινοτόμους μεθόδους, μέσω των οποίων η αξιολόγηση αποκτά νέες μορφές και ενσωματώνεται στα νέα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης. Η διατριβή παρουσιάζει αναλυτικά τις βασικές μορφές που μπορεί να λάβει η Υπολογιστικά Υποστηριζόμενη Αξιολόγηση, αλλά επικεντρώνεται στις καινοτόμες μορφές της. Σκοπός της διατριβής είναι να συνεισφέρει στο πεδίο της μελέτης των προβλεπτικών μοντέλων Μηχανικής Μάθησης σε ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης και των δυνατοτήτων αξιοποίησής τους στην εκπαιδευτική αξιολόγηση. Ειδικότερα, η διατριβή διερευνά τις δυνατότητες των μοντέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Digital technologies are transforming education. They are supporting the development and operation of new learning environments, where the processes of educational assessment are provided through computer systems. Computer Assisted Assessment is associated with a wide range of systems and processes. It includes systems and applications that automate traditional assessment methods, but it also includes innovative methods, where assessment acquires new forms and is integrated into the new digital learning environments. The thesis presents in detail the basic forms that Computer Assisted Assessment can take, focusing on its most innovative forms. The aim of the thesis is to contribute to the study of predictive Machine Learning models in digital learning environments and the abilities of their utilization in educational assessment. In particular, the thesis explores the potential of the models to utilize data from Learning Management Systems (LMS) and to predict student performance, not o ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2025)
DOI
10.12681/eadd/53890
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53890
ND
53890
Εναλλακτικός τίτλος
Computer assisted educational assessment in digital learning environments
Συγγραφέας
Τσιγάρος, Θεολόγος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Φεσάκης Γεώργιος
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Ανδρεαδάκης Νικόλαος
Βιτσιλάκη Χρυσή
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Κοντάκος Αναστάσιος
Μούτσιος-Ρέντζος Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διεπιστημονικές εφαρμογές επιστήμης ηλεκτρονικών υπολογιστών
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Τεχνητή νοημοσύνη
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Υπολογιστικά Υποστηριζόμενη Αξιολόγηση; Ψηφιακή Αξιολόγηση; Ψηφιακή μάθηση; Μαθησιακή Aναλυτική; Εξόρυξη Εκπαιδευτικών Δεδομένων; Προβλεπτική Αναλυτική; Επιδραστικά Χαρακτηριστικά; Ενεργή Συμμετοχή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.