Ανάπτυξη ενός νέου προτύπου πιστοποίησης κράνων ποδηλάτων προς βελτίωση την προστασίας του κεφαλιού

Περίληψη

Το ποδήλατο είναι ένα δημοφιλές άθλημα και ένας εύκολος τρόπος μετακίνησης με πολλά οφέλη για την υγεία, αλλά ενέχει και κινδύνους, όπως τραυματισμούς στο κεφάλι. Τα ιατρικά δεδομένα και οι μελέτες για την αποκατάσταση ατυχημάτων έχουν καθιερώσει την κοινή αντίληψη ότι τα περισσότερα ατυχήματα με ποδήλατο περιλαμβάνουν λοξές κρούσεις που οδηγούν σε τραυματισμούς λόγω συνθηκών περιστροφικής φόρτισης που προκαλούνται στον εγκέφαλο. Τα συμβατικά κράνη δεν διαθέτουν ειδικούς μηχανισμούς που στοχεύουν στον μετριασμό της περιστροφικής επιτάχυνσης, καθώς δεν αποτελεί ακόμη απαίτηση στα πρότυπα δοκιμών κράνους. Ως αποτέλεσμα, τα ποδηλατικά κράνη πρέπει να εξελιχθούν για να προστατεύονται καλύτερα από τέτοιους τραυματισμούς. Ταυτόχρονα, οι διαδικασίες πιστοποίησης θα πρέπει να συμβαδίζουν με την ακριβή αναπαραγωγή αυτών των συνθηκών ατυχήματος. Παρόλο που επί του παρόντος υπάρχουν πολλές διαφορετικές τεχνολογίες διαθέσιμες που υπόσχονται να μειώσουν την επίδραση της περιστροφικής επιτάχυνσης κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Cycling is a popular sport and an easy way of commuting with many health benefits, but also involves risks, like head injuries. Medical data and studies on accident reconstruction have established the common understanding that most cycling accidents involve oblique impacts which lead to injuries due to rotational loading conditions induced on the brain. Conventional helmets lack dedicated mechanisms that aim at rotational acceleration mitigation, since it is not yet a requirement in helmet testing standards. As a result, bicycle helmets need to evolve to better protect against such injuries. At the same time, certification processes should keep up by accurately replicating these accident conditions. Even though there are currently many different technologies available promising to reduce the effect of rotational acceleration during an impact, the lack of an official testing standard means that their evaluation is based on customised set-ups that may differ from each other and may not b ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53477
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53477
ND
53477
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a new cycling helmet standard for improved head impact protection
Συγγραφέας
Ζούζιας, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Katholieke Universiteit Leuven
Εξεταστική επιτροπή
Denis Kathleen
Van Bael Albert
Vander Sloten Jos
Depreitere Bart
Famaey Nele
Fukuta Tsukasa
Labey Luc
Gilchrist Michael
De Bruyne Guido
Ivens Jan
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Λέξεις-κλειδιά
Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις; ΚΡΑΝΗ
Χώρα
Βέλγιο
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)