Η βελτίωση της γεωχωρικής αντίληψης μαθητών με δυσλεξία με τη συμβολή κατάλληλου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και καινοτόμων παρεμβάσεων

Περίληψη

Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η χωρική και γεωχωρική αντίληψηπαιδιών με δυσλεξία καθώς και οι γνώσεις και στάσεις εκπαιδευτικών που δίδασκανΓεωγραφία. Επίσης ένας ακόμη στόχος ήταν η παραγωγή κατάλληλου εκπαιδευτικούυλικού που θα συνέβαλε στην βελτίωση της ποιότητας της μαθησιακής διαδικασίας μετη χρήση κατάλληλων διδακτικών προσεγγίσεων και υποστηρικτικών υλικών Τοδείγμα της έρευνας μας απαρτιζόταν από 474 μαθητές/τριες Α΄ Γυμνασίου (246παιδιά) και Β΄ Γυμνασίου (248 παιδιά), ηλικίας 13-14 ετών που προερχόταν από 39διαφορετικά δημόσια Γυμνάσια της επικράτειας. Οι μισοί/ες απ΄ αυτούς/ες (Ν=237)είχαν διάγνωση δυσλεξίας ενώ οι άλλοι μισοί/ες όχι. Από το σύνολο τωνσυμμετεχόντων 284 (59,9%) ήταν αγόρια και 190 (40,1%) κορίτσια. Επίσης οιεκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 61 καθηγητές/τριες Δευτεροβάθμιαςεκπαίδευσης που δίδασκαν Γεωγραφία εκ των οποίων το 52% ήταν άνδρες και το83.6% είχαν ηλικία μεγαλύτερη των 41 ετών. Η πλειοψηφία των καθηγητών/τριών(75.4%) είχ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present study was to investigate the spatial and geospatial thinking ofchildren with dyslexia as well as the knowledge and attitudes of teachers who taughtGeography. Another goal was the production of appropriate educational material thatwould help improve the quality of the learning process by using appropriate teachingapproaches and support materials. High school (248 children), aged 13-14 years,coming from 39 different public high schools of the territory. Half of them (N = 237)were diagnosed with dyslexia while the other half were not. Of the total participants,284 (59.9%) were boys and 190 (40.1%) were girls. Also, the teachers who participatedin the research were 61 Secondary teachers who taught Geography, of which 52% weremen and 83.6% were over 41 years old. The majority of teachers / 75 (75.4%) had morethan 11 years of service. The following research tools were used to conduct theresearch: a) A questionnaire addressed to students in order to investigate the spat ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50778
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50778
ND
50778
Εναλλακτικός τίτλος
The improvement of the geospatial thinking of students with dyslexia with the contribution of appropriate digital educational material and innovative interventions
Συγγραφέας
Πασσαδέλλη, Ανθούλα-Στυλιανή (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Γεωγραφίας
Εξεταστική επιτροπή
Κλωνάρη Αικατερίνη
Σουλακέλλης Νικόλαος
Λαμπρινός Νικόλαος
Ρόκκα Αγγελική
Τερκενλή Θεανώ
Βαΐτης Μιχαήλ
Καβρουδάκης Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Γεωγραφία; Διδακτική γεωγραφίας; Δυσλεξία; Χωρική αντίληψη; Εκπαιδευτικό υλικό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)