Η διορθωτική ανατροφοδότηση σε αρχάριους μαθητές κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

Περίληψη

Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της διεπιδραστικής διορθωτικής ανατροφοδότησης στο πλαίσιο διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως Γ2. Για τον λόγο αυτό, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν δύο έρευνες οι οποίες προσπαθούν να φωτίσουν τη διαδικασία αυτή, μέσα από τη διερεύνηση της διορθωτικής ανατροφοδότησης τόσο από την πλευρά των διδασκόντων όσο και από την πλευρά των διδασκομένων. Σκοπός της πρώτης έρευνας είναι η αποτύπωση της διαδικασίας διόρθωσης στις τάξεις αρχαρίων κατά τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Γ2 από την πλευρά των διδασκόντων. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας είναι αφενός να καταγραφούν οι διδακτικές πρακτικές των διδασκόντων κατά τη διαδικασία διόρθωσης, αφετέρου να διερευνηθεί κατά πόσο οι πεποιθήσεις και οι παράγοντες που δηλώνουν ότι λαμβάνουν υπόψιν κατά την εφαρμογή των πρακτικών διόρθωσης συμφωνούν με τις διαδικασίες που εφαρμόζουν στην πράξη. Για τον λόγο αυτό, σχεδιάστηκε μία έρευνα μικτών μεθόδων περίπτωσης με παράλληλο σχεδιασμό τριγωνοποίησης. ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the dissertation is to investigate interactional corrective feedback in the context of Greek as a L2. With this aim in mind two empirical studies were designed to investigate oral corrective feedback from both teachers’ and students’ perspective. The aim of the first study was to capture oral corrective feedback in beginners’ classrooms from teachers’ perspective. More specifically, the study aimed to investigate teachers’ beliefs about oral corrective feedback and the factors that teachers take into consideration when making decisions on the implementation of their corrective techniques. Additionally, the study aimed to examine the extent to which teachers’ stated beliefs matched their teaching practices. The study was framed within a mixed methods case study with concurrent triangulation design. Quantitative and qualitative data were collected, analyzed separately and then linked together to examine the correlations and the discrepancies between the two sets of data. The q ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48260
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48260
ND
48260
Εναλλακτικός τίτλος
Corrective feedback in greek as second language beginners' classrooms
Συγγραφέας
Ιωάννου, Σοφία (Πατρώνυμο: Κυριάκος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλολογίας. Τομέας Γλωσσολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Ιακώβου Μαρία
Μπέλλα Σπυριδούλα
Γούτσος Διονύσης
Λέγγερης Άγγελος
Καραβά Ευδοκία
Μητσικοπούλου Βασιλική
Τσιπλάκου Σταυρούλα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά
Διορθωτική ανατροφοδότηση; Εστίαση στον τύπο; Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα; Διεπιδραστική προσέγγιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
360 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)