Η επιρροή της συμπεριφοράς των εξεταστών προφορικού λόγου στην απόδοση των υποψηφίων: η περίπτωση της εξέτασης του ΚΠΓ στα αγγλικά

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην περιγραφή του ρόλου που διαδραματίζουν οι εξεταστές στις εξετάσεις προφορικού λόγου, εστιάζοντας στους τρόπους με τους οποίους εμπλέκονται στην προφορική απόδοση των υποψηφίων και εξετάζοντας τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή η συμμετοχή στην αξιολόγηση αυτής της απόδοσης. Δεδομένου ότι η αξιολόγηση της προφορικής ικανότητας έχει χαρακτηριστεί ως πραγματική πρόκληση στον τομέα των εξετάσεων και της αξιολόγησης ξένων γλωσσών, και καθώς οι εξεταστές έχουν αναγνωριστεί ως μία από τις πολλές μεταβλητές που επηρεάζουν την απόδοση των υποψηφίων και την αξιολόγησή της, η έρευνα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εξεταστές εφαρμόζουν το ρόλο τους ως συνομιλητές συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα για αυστηρή κατάρτιση των εξεταστών και παρακολούθηση των πρακτικών τους, με στόχο την αύξηση της δικαιοσύνης στις διαδικασίες εξέτασης ομιλίας. Αντλώντας δεδομένα από το τεστ ομιλίας ενός σχετικά νέου συστήματος εξέτασης ξένων γλωσσών, των εξετάσεων ΚΠΓ στα Αγ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research aims at describing the role examiners play in speaking tests by focusing on the ways in which they get involved in the candidates’ oral performance and examining the potential effects such involvement may have on the assessment of this performance. Since the assessment of oral proficiency has been characterised as a real challenge in the field of foreign language testing and assessment; and since the examiners have been recognised as one of the many variables which affect candidate performance and the assessment of it; investigation into the way examiners enact their role as interlocutors is inextricably linked with the demand for rigorous examiner training and monitoring of their practices, this aiming at increasing fairness in speaking test procedures. Drawing data from the speaking test of a relatively new foreign language examination battery, the KPG exams in English, at levels B2 (Independent User) and C1 (Proficient User), the present study has utilised three ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47738
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47738
ND
47738
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of oral examiners’ conduct on candidates’ performance: the case of the KPG exam in english
Συγγραφέας
Δελίεζα, Ξένη (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δενδρινού Βασιλική
Σηφιανού Μαρία
Καραβά Ευδοκία
Μητσικοπούλου Βασιλική
Βηδενμάιερ Δάφνη
Αλεξίου Θωμαή
Τσαγγαρή Κωνσταντία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση προφορικών γλωσσικών δεξιοτήτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 337 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.