Σχεδιαστικά ζητήματα και αποτελεσματικοί τρόποι παρουσίασης της αξίας του κουπονιού

Περίληψη

Τα κουπόνια είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο προώθησης πωλήσεων για επιχειρήσεις σχεδόν κάθε μεγέθους και τύπου. Αλλά παρά τις μεγάλες δυνατότητές τους, τα κουπόνια αντιμετωπίζουν τον μεγάλο κίνδυνο του να μην εξαργυρωθούν. Η παρούσα διδακτορική διατριβή καταδεικνύει δύο οδούς για την αύξηση των ποσοστών εξαργύρωσης των κουπονιών και για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών με κουπόνια. Ο πρώτος τρόπος είναι μέσω του τρόπου παρουσίασης της αξίας του κουπονιού (δηλαδή ο τρόπος έκφρασης της ονομαστικής αξίας του κουπονιού), ενώ ο δεύτερος αφορά το σχεδιασμό του κουπονιού και ειδικότερα τη χρήση των διασταυρωμένων κουπονιών (δηλαδή τα κουπόνια που αποκτούν οι καταναλωτές με την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος, αλλά που θα εξαργυρωθούν για να αγοραστεί ένα διαφορετικό προϊόν). Διεξήχθησαν τρεις μελέτες με τη χρήση πειραματικής μεθοδολογίας και εθελοντών φοιτητών συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν το γεγονός ότι ο τρόπος παρουσίασης της αξίας του κουπονιού και τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Coupons are an effective sales promotions tool for businesses of almost every size and type. But despite their great potential, coupons face the great danger of declining redemptions. The present thesis offers two avenues for increasing coupon redemption rates and improving coupon campaign effectiveness. The first avenue is coupon face value framing (i.e., the way coupon face value is expressed) while the second regards the consideration of coupon delivery design and more specifically the use of cross-ruff coupons (i.e., coupons that consumers get with the purchase of a particular product but that can be redeemed for a different product). Three studies were conducted utilizing experimental methodology and volunteer student subjects. Results showcase the fact that coupon face value framing and cross-ruff coupons are design issues that should be considered each time coupons are issued. In particular, the “percentage off” face values frame was more effective for low-priced products. The “ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47074
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47074
ND
47074
Εναλλακτικός τίτλος
Empirical determination of coupon face value framing and design effects: an experimental approach
Συγγραφέας
Παινέσης, Γρηγόριος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Μπάλτας Γεώργιος
Αργουσλίδης Παρασκευάς
Κοκκινάκη Φλώρα
Σταθακόπουλος Βλάσης
Ήντουνας Κωνσταντίνος
Θεοδωρίδης Προκόπιος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Κουπόνια; Τρόποι παρουσίασης της αξίας; Σχεδιαστικά ζητήματα; Συμπεριφορά καταναλωτή; Λιανικό εμπόριο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 211 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)