Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων και η σχέση του με τους εκπαιδευόμενους: η περίπτωση του εναλλακτικού σχολείου ενηλίκων του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ

Περίληψη

Στο περιβάλλον της κρίσης το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων φαίνεται να εκπέμπει αντιφατικά μηνύματα, καθώς από πολλούς διαπιστώνεται η κυριαρχία της αντίληψης για την αναγκαιότητα της επαγγελματικής κατάρτισης για τις ανάγκες της αγοράς, τις περισσότερες φορές μακριά από την παράδοση της ανθρωπιστικής εκπαίδευσης ενηλίκων. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, η κρίση επιβάλλει νέες προτεραιότητες για την υποστήριξη ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων που πλήττονται απ’ αυτήν. Τα ζητούμενα από τον σύγχρονο εκπαιδευτή ενηλίκων μοιάζουν σήμερα πολλά, ίσως περισσότερο από ποτέ.       Σκοπός της συγκεκριμένης εμπειρικής έρευνας ήταν η διερεύνηση του τρόπου διαμόρφωσης του νέου ρόλου των εκπαιδευτών ενηλίκων και της σχέσης τους με τους εκπαιδευόμενους σε εκπαιδευτική δομή του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) που απευθύνεται σε μέλη μιας κοινωνικά ευπαθούς ομάδας (πρώην χρήστες). Στο πλαίσιο της μελέτης φάνηκε εφικτό να πραγματοποιηθεί έρευνα δράσης με την αξιοποίηση της μεθόδου της μελέτης περίπτω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the environment of the crisis the field of adult education seems to emit mixed messages, as it is noted by many there is a dominance of perception of the need for training for the needs of the market, most of the timesfar from the delivery of humanitarian adult education. At the same time, however, the crisis requires new priorities to support vulnerable social groups affected by it. The challenges of the modern adult educator today seem many, perhaps more than ever.The purpose of this empirical research was to investigate the way to configure the new role of adult educators and their relationship with the learners in the educational environment of the therapy centre of dependent individuals (KETHEA) which is addressed to members of a socially vulnerable group (former users). The study appeared feasible to place action research by using the method of case study. While, for the best depiction of the role parameter, the basic scientific approaches were categorisedconcerning the roles ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39651
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39651
ND
39651
Εναλλακτικός τίτλος
The role of the adult educator and the relationship with the learners: the case of the Alternative Adult School KETHEA EXODOS
Συγγραφέας
Δεληγιάννης, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Εξεταστική επιτροπή
Κόκκος Αλέξιος
Βεργίδης Δημήτριος
Καραλής Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Βαλκάνος Ευθύμιος
Μάγος Κωνσταντίνος
Κουτούζης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση ενηλίκων; Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων; Σχέση εκπαιδευτή -εκπαιδευόμενου; Μετασχηματίζουσα μάθηση; Επιστημολογικές πεποιθήσεις; Εκπαιδευτική έρευνα δράσης; Ευπαθείς κοινωνικά ομάδες; «Ενστερνισμένες θεωρίες» και «θεωρίες σε χρήση»
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
369 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)