Ψυχο-κοινωνική συμπεριφορά και διαπροσωπικές δεξιότητες σε παιδιά που ζουν σε ιδρύματα

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η ενημέρωση όσον αφορά τις σύγχρονες συνθήκες ιδρυματικής περίθαλψης, η διερεύνηση των προστατευτικών και επιβαρυντικών παραγόντων της διαβίωσης σε ίδρυμα και η σύγκριση μεταξύ των δύο τύπων ιδρυματικής περίθαλψης, του ιδρύματος και της ανάδοχης φροντίδας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή δύο ομάδων παιδιών ιδρυματικής περίθαλψης εσωτερικού προγράμματος και ανάδοχων οικογενειών παιδιών ηλικίας 3-12 ετών. Το κυρίως δείγμα ήταν 96 παιδιά και προήλθε από τέσσερα παιδικά ιδρύματα παιδικής προστασίας στην περιοχή της Αττικής που φιλοξενούσε αγόρια και κορίτσια, προσχολικής και σχολικής ηλικίας με διαφορές στην εθνοτική καταγωγή, την ηλικία εισαγωγής στο ίδρυμα, στο μορφωτικό επίπεδο των γονέων, την αιτία εισαγωγής, το κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο. Τα παιδιά των αναδόχων οικογενειών, που αποτέλεσε την ομάδα σύγκρισης, προήλθε κυρίως από την ευρύτερη περιοχή του νομού Αττικής. Η ομάδα των αναδόχων οικογενειών αποτελούνταν από 26 παιδιά ηλικίας 3 – ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this research is to update on current conditions institutional care, to investigate the protective and aggravating factors of living in an institution and the comparison between the two types of institutional care, the institution and foster care. The survey was conducted with the participation of two internal project institutional care groups of children and foster families of children aged 3-12 years old. The main sample was 96 children and came from four child protection institutions in Attica that hosted boys and girls, preschool and school age with differences in ethnic origin, age of admission to the institution, the educational level of parents, the reason for admission, the socio-economic level. The children of foster families, which constituted the comparison group, came mainly from the region of Attica. The group of foster families consisted of 26 children aged from 3 to 12.5 years, and boys and girls show differences in the demographic characteristics compared ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38194
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38194
ND
38194
Εναλλακτικός τίτλος
Psycho-social behavior and interpersonal skills of the children who live in institutions
Συγγραφέας
Καλύβα, Πηνελόπη (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Μπεζεβέγκης Ηλίας
Χατζηχρήστου Χρυσή
Γιαννίτσας Νικόλαος
Τάνταρος Σπυρίδων
Μυλωνάς Κωνσταντίνος
Χριστοπούλου Άννα
Λουμάκου Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Αναπτυξιακή ψυχολογία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Iδρυματική περίθαλψη; Ανάδοχη φροντίδα; Προστατευτικοί παράγοντες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiv, 386 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)