Η εκπαιδευτική πολιτική για τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία και η επίδρασή της στη λειτουργία τους σύμφωνα με τις απόψεις δασκάλων (1976 - σήμερα): η περίπτωση της εκπαιδευτικής περιφέρειας Πελοποννήσου

Περίληψη

Η καταγραφή της εκπαιδευτική πολιτικής για τα μικρά ολιγοθέσια σχολεία μέσα από νομοθετικά κείμενα, από απόψεις και θέσεις κομμάτων, βουλευτών και συνδικαλιστικών οργανώσεων και η επίδρασή της στη λειτουργία τους σύμφωνα με τις απόψεις των ίδιων των δασκάλων, που έχουν υπηρετήσει ή όχι σε αυτά τα σχολεία, αποτελούν το διττό στόχο αυτής της εργασίας. Μια εργασία που φιλοδοξεί να αποκαλύψει, στο μέτρο του δυνατού, όλο το πλέγμα των θέσεων και ενεργειών που συνθέτουν την εκπαιδευτική πολιτική για τα ολιγοθέσια σχολεία, από τη μεταπολίτευση και εντεύθεν, έτσι ώστε να σχεδιαστεί το μέλλον, για αυτά τα μικρά σχολεία, γνωρίζοντας την αντικειμενική αλήθεια, όπως αυτή θα προκύψει μέσα από την επιστημονική έρευνα και όχι με βάση την υποκειμενική αλήθεια που κατά καιρούς πρεσβεύουν οι υπεύθυνοι της ελληνικής πολιτείας.Τα κεφάλαια που συναποτελούν και συνθέτουν αυτό το πόνημα είναι έξι.Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται να γίνει μια παρουσίαση του ολιγοθέσιου σχολείου και της θέσης που έχει τόσο στην ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The registration of educational policy for small multigrade schools through legislative texts, from the opinions and positions of political parties, parliamentarians and trade union organizations and the impact on their operation in accordance with the opinions of the teachers themselves, who have served or not at these schools are the dual aim of this work. A work that aims to reveal, as far as possible, all the grid of positions and actions that compose the education policy for the multigrade schools, from the restoration of democracy onwards, in order to plan the future for these small schools, knowing the objective truth, as this will occur through a scientific research and not based on personal truth which occasionally stand for the officers of the Greek state.The chapters that constitute and compose this essay are six.The first chapter attempts to present the multigrade school and its position both in Greece and internationally. Also, there is a brief description of some of the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36969
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36969
ND
36969
Εναλλακτικός τίτλος
The educational policy for the multigrade primary schools and its impact on their operation according to the views of teachers (1976 - present): the case of the educational region of Peloponnese
Συγγραφέας
Οικονομόπουλος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μπρούζος Ανδρέας
Πυργιωτάκης Ιωάννης
Παπαδάκης Νικόλαος
Γκότοβος Αθανάσιος
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Εμβαλωτής Αναστάσιος
Λαΐνας Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Ολιγοθέσια σχολεία; Εκπαιδευτική πολιτική; Διατήρηση ή όχι των ολιγοθέσιων σχολείων; Λόγοι ύπαρξης μικρών σχολείων; Προβλήματα, δυσκολίες και υποστήριξη ολιγοθέσιων σχολείων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
234 σ., πιν., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)