Ανάλυση συναισθήματος βασισμένη σε χαρακτηριστικά

Περίληψη

Τα συστήματα Ανάλυσης Συναισθήματος Βασισμένης σε Χαρακτηριστικά (Aspect Based Sentiment Analysis, ABSA) δέχονται ως είσοδο ένα σύνολο κειμένων (π.χ. κριτικές προϊόντων ή μηνύματα κοινωνικών δικτύων) που σχολιάζουν μια συγκεκριμένη οντότητα (π.χ. ένα συγκεκριμένο μοντέλου κινητού τηλεφώνου). Επιχειρούν να εντοπίσουν τα κυριότερα (π.χ. τα πιο συχνά σχολιαζόμενα) χαρακτηριστικά (aspects) της οντότητας (π.χ. μπαταρία, οθόνη), καθώς και να εκτιμήσουν το μέσο συναίσθημα (π.χ. πόσο θετικό ή αρνητικό είναι) που εκφράζουν τα κείμενα για κάθε χαρακτηριστικό της οντότητας. Αν και έχουν αναπτυχθεί αρκετά συστήματα αυτού του είδους, δεν υπάρχει καθιερωμένος τρόπος αποδόμησης και αξιολόγησης των εργασιών (tasks) που απαιτούν.Σε αυτή τη διατριβή προτείνεται μια αποδόμηση των εργασιών των συστημάτων ABSA που περιλαμβάνει τρεις υπο-εργασίες: εξαγωγή χαρακτηριστικών όρων (aspect term extraction), ομαδοποίηση χαρακτηριστικών (aspect aggregation) και εκτίμηση συναισθήματος (aspect estimation). Η πρώτη υπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Before buying a product or service, consumers often search for expert reviews, but increasingly also for opinions of other consumers. Many useful opinions are expressed in plain texts (e.g., in discussion fora or social media). It is then desirable to extract aspects (e.g., screen, battery) from the texts that discuss a particular target entity (e.g., a smartphone), i.e., figure out what is being discussed about the target entity, and also estimate aspect scores, i.e., how positive or negative the average sentiment for each aspect is. These two goals are jointly known as Aspect Based Sentiment Analysis (ABSA). Several ABSA systems have been developed, but there is no established framework to evaluate them and no consensus task decomposition of ABSA. This thesis proposes a decomposition of ABSA into three subtasks: aspect term extraction, aspect aggregation, and aspect sentiment estimation. Aspect term extraction identifies single- and multi-word terms that name aspects of the target en ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34674
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34674
ND
34674
Εναλλακτικός τίτλος
Aspect based sentiment analysis
Συγγραφέας
Παυλόπουλος, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ανδρουτσόπουλος Ιωάννης
Καλαμπούκης Θεόδωρος
Κωτίδης Ιωάννης
Σιδέρη Μάρθα
Παπαγεωργίου Χάρης
Σύρης Βασίλειος
Τίτσιας Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση συναισθήματος; Ομαδοποίηση; Εξαγωγή χαρακτηριστικών προιόντων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
101 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)