Μια διερευντηική μελέτη των σχέσεων και των συγκρούσεων μεταξύ των τμημάτων μάρκεττινγκ & πωλήσεων σε ελληνικές επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και επιπτώσεις

Περίληψη

Τα τμήματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων θεωρούνται ως τα πλέον πελατοκεντρικά (customer-centric) τμήματα των επιχειρήσεων (Shapiro, 2002). Τα δύο τμήματα, μέσω των λειτουργιών τους, έρχονται σε άμεση ή έμμεση επαφή με την αγορά και τους πελάτες μιας επιχείρησης. Η μεταξύ τους συνεργασία και συντονισμός κρίνοται απολύτως απαραίτητα προκειμένου μια εταιρεία να επιτυγχάνει καλύτερη απόδοση, ικανοποιώντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών της (Kotler et al., 2006). Η οργάνωση του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων και η διοίκηση των λειτουργιών τους, καθώς και οι σχέσεις των δύο αυτών τμημάτων, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες δημιουργίας συγκριτικού πλεονεκτήματος που επιτρέπουν στην επιχείρηση όχι μόνο να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, αλλά και να βελτιώσει την απόδοσή της και τα αποτελέσματά της (Guenzi και Troilo, 2007).Η βιβλιογραφία τονίζει ότι το Μάρκετινγκ και οι Πωλήσεις οφείλουν να συντονίζονται σε κάθε επίπεδο, από το γενικό στρατηγικό σχεδιασμό, έως την παραμικρή λεπτομέρεια σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Marketing and Sales departments are considered the most customer-centric departments of businesses (Shapiro, 2002). The two departments, through their functions, come into direct or indirect contact with the market and customers of a business. Cooperation and coordination between them is considered absolutely necessary for a company to achieve better performance, satisfying the needs and desires of its customers (Kotler et al., 2006). The organization of Marketing and Sales and the management of their functions, as well as the relationships between these two departments, are important factors in creating a comparative advantage that allow the company not only to differentiate itself from the competition, but also to improve its performance and its results (Guenzi and Troilo, 2007).The literature emphasizes that Marketing and Sales must be coordinated at every level, from the general strategic planning, to the smallest detail in the implementation of their functions (Shapiro, 2002). Thi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/33023
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/33023
ND
33023
Εναλλακτικός τίτλος
An exploratory investigation of Marketing-Sales relationship: antecedents and consequences
Συγγραφέας
Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Παπαβασιλείου Νικόλαος
Γούναρης Σπυρίδων
Δημητριάδης Σέργιος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Πωλήσεις; Μάρκετινγκ; Συγκρούσεις; Απόδοση επιχείρησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)