Δοκίμια στην διαφήμιση και την καινοτομία σε ατελώς ανταγωνιστικές αγορές

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis consists of four independent chapters that study alternative .rms.long run strategies in imperfectly competitive markets. The .rst chapter, "Comparative vs. Informative Advertising in Oligopolistic Markets", ex- plores the .rms.incentives to invest in informative and comparative advertising in oligopolistic markets with horizontally di¤erentiated products. It is found that, in equilibrium the .rms optimally mix over advertising strategies, combining both informative and comparative adver- tising. Further, it is shown that the optimal advertising mix always favors the aggressive form of comparative advertising. The chapter also compares equilibrium market outcomes and social welfare under the endogenous advertising portfolio with the respective ones under no adver- tising, mere informative advertising and mere comparative advertising, and shows that they crucially depend on the intensity of market competition and the e¢ ciency of the advertising technology. The second chapte ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30026
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30026
ND
30026
Εναλλακτικός τίτλος
Essays on advertising and innovation in imperfectly competitive markets
Συγγραφέας
Αλιπράντη, Μαρία (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Πετράκης Εμμανουήλ
Παναγόπουλος Ανδρέας
Garella Paolo Giorgio
Γεωργαντζής Νικόλαος
Μήλλιου Χρυσοβαλάντου
Μητροκώστας Ευάγγελος
Βέττας Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Πληροφοριακή διαφήμιση; Συγκριτική διαφήμιση; Ολιγοπωλιακές αγορές; Διαφοροποίηση προϊόντος; Εξωτερικότητες δικτύων; Καθετοποιημένες αγορές; Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών; Ανταγωνισμός τιμών; Ανταγωνισμός ποσοτήτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
134 σ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)